2009. október 29., csütörtök

Világszám!!!

Tele élményekkel...
Mostanság ez jellemzi leginkább New York-i életemet.

Két hatalmas show-t láttam az elmúlt 24 órában. Egyiket a Broadway-on, másikat a föld alatt a metróban. Kezdeném a mesélést az előbbivel.

New York City, Manhattan, Broadway Avenue az 50. és 51 utca között,
Winter Garden Theatre, este 8 óra, Mamma Mia Show.

A musical hatalmas élmény volt. Már csak egyedül emiatt is érdemes lenne eljönni New Yorkba.
Emlékszem, ott ültem Csilli mellett, aki ragyogó arccal ismételgette: Jajj Évi, itt ülünk a Broadway-on egy színházban. Jajj Évi...
Igen. Ide is eljutottunk. Mindig is mondtam, ha jövök New Yorkba, mindenképpen beülök a Broadway-on egy műsorra.
Fantasztikus volt a musical. A színészek, a tánc, a zene... nem lehet szavakkal leírni.
A finálé alatt már nem bírtam tovább ülni. Mondtam is Csillinek, most vagy soha... felálltunk, és táncolva tapsoltunk tovább. Képzeljétek el, a közönség felállt, és elkezdett táncolni... ebből gondolhatjátok mit érezhettünk (: .

A műsorra a koordinátorom szerzett olcsóbb(116 helyett 50 dollár) jegyeket. Négyen voltunk magyarok. Csilli, Zsófi, egy másik Zsófi(nincsen blogja) és Én. Remélem még lesz ilyenre lehetőségünk a jövőben. Ha már itt élhetek Manhattan-ben...

A másik nagy élményem ma reggel történt. Éppen hazafelé tartok az egyetemről, mikor a 72. utca és a Times Square között felszállt 6 fiatal srác a metróra. Öt afroamerikai(néger) és egy(tán két) fehér.
Leraktak egy magnót a metrokocsi közepére, és "táncraperdültek". Hihetetlen show-t nyomtak. Óriásira nyitott szemekkel figyeltem, és közben megfogadtam, hogy soha többet nem hagyom otthon a fényképezőgépet. Ami érdekes volt, hogy egy-két centiket múlott, hogy sosem értek hozzá senkihez sem, akik a szerelvényen utaztak. Látszott, hogy már van tapasztalatuk. Rengeteget szaltóztak, volt egy pasi aki egy helyben többet is, nem volt semmi. Hihetetlen volt. Ott, az orrom előtt a metrón. Ez is csak New Yorkban történhet meg.

Utólag találtam 2 videot róla:

http://video.google.com/videoplay?docid=-3323456496995448417#

http://www.youtube.com/watch?v=SEN88ACISqA

10 megjegyzés:

  1. hat Evita..ez tenyleg csudajo lehetett,imadom a breakeseket,en a metron meg csak csavartbajuszu mexikoiakkal futottam ossze akik enekeltek es gitaroztak,ok sem rosszak,de ezek a sracok...remelem egyszer en is osszefutok veluk :)

    VálaszTörlés
  2. Express járatokon vannak, mert az hosszabb ideig megy mint a local. A piros 2-es 3-ason futottam velük össze.

    VálaszTörlés
  3. szia, A Mamma Mia nagyon jó, én (eddig) 3szor láttam :)
    Amit még ne hagyj ki az a Billy Elliot musical!! Azt is 4szer láttam, hihetetlen mennyire jó!!!
    üdv, Ági Londonból

    VálaszTörlés
  4. Ja, még valami ilyen táncosok a francia (párizsi) metrón is vannak.

    VálaszTörlés
  5. Ági, köszönöm. Utánanézek, adják-e most a Billy Elliotot a Broadway-on.
    Ha nem, akkor feljegyzem a kis fejemben, és amint lesz alkalom, megnézem :).

    VálaszTörlés
  6. Ági, még annyit, hogy nagyon-nagyon jó a blogod. Látom maximálisan kihasználod, hogy Londonban élhetsz.

    Kedvem támadt újra elmenni Párizsba, figyelmen kívül hagyva a sokk-okat (:. Érezted ahogyan méregtlenít? Hihiiii...

    VálaszTörlés
  7. köszi, örülök hogy tetszik, momdjuk már rég írtam, most már csak az érdekesebbeket akarom írni. Igaz volt érdekes mostanában is :)
    Úgytudom játszák a Billy Elliotot nálatok még.

    www.billyelliotthemusical.com

    Ági

    VálaszTörlés
  8. Sziaaa!

    Én is olvaslak ám és csodálom a képeid. Nagyon jól fényképezel! Tetszik a blogod!

    VálaszTörlés
  9. Igen, a Hugom egy felfedezetlen híres fényképész :D. Sose tanulta, csak úgy érzi a dolgot.

    Meg akarlak látogatni mielőtt hazajössz, és el kell vinned színházba plsssssssssssssssss :)

    ...BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!!!!!!!!!!!!!!
    XOXOXO

    VálaszTörlés
  10. Tudod, hogy várlak New York-ba. Színház is lesz!
    De én is ellátogatnék Malysia-ba.
    Kár, hogy 12 órányi távolság van közünk. Így nem tudsz elugrani enni a szülinapi muffinjaim-ból. Bár ha lefúrsz elég mélyre a földbe... :)

    Ölel: Hugod

    VálaszTörlés