2009. október 3., szombat

Hétvége, ez meg az...

Szombaton esős nap volt, így gumicsizmában jártam a city-t. A Broadway 14. és 23. utca közötti szakaszát lezárták vásár miatt. Állítólag minden héten másik részén van Manhattan-nek.

A Bryant Park mellett belefutottam egy hatalmas felvonulásban. Nem tudom miért vonultak föl, talán valamilyen koreai rendezvény volt... Néhány kép:

Szombat estére az volt a terv, hogy Brooklyn Museumba megyek Csillivel és Dórival, mert egy magyar rendezvény lesz. El is mentem, de eluntam magamat, így végül shoppingal telt el a szombat este :). Majd a csajok elmesélik milyen volt.

Vasárnap. Vasárnap? Folytattam a szombatot. Reggel volt egy kis móka, mert apuci elővette a szekrényből a felfújható ugrálót, kirakta a studióba. Nekem miért nem volt ilyenem kiskoromban? Csak viccelek. Sebaj.



Dobálták, és felakadt valami világítástechnikai kütyüre :).

Délelőtt Brooklyn-ban voltam, délután Manhattan-ben. Megpróbáltam keresni egy DVD üzletet. Legyalogoltam a lábamat, de nem találtam. Egyszerűen ilyen, hogy DVD-CD bolt, nem létezik Manhattanban. De például parfüméria sincsen. Úgy kell összevadászni a dolgokat.
Bementem egy Radio Shack-be(Csilli tanácsára), és pont úgy, ahogyan elképzeltem, megkérdezték mit keresek. Mondtam, hogy DVD-ket, majd pedig ismét úgy ahogyan elképzeltem, elmondták, hogy hová menjek DVD-t venni. A 23.utca és az 5. sugárút sarkára. Elmentem, de nem találtam semmilyen ilyen jellegű üzletet. Shit!

Ha már nincsen parfüméria, nincsen DVD-CD bolt, akkor ugye felmerül a kérdés, hogy mi az ami van New York-ban? Éttermek!!!
Aki még nem járt New York-ban, el sem tudja képzelni. Négy bejáratból három tuti valami étterem/gyorsétterem/muffin-bolt-ba vezet. Hihetetlen. Minden van amit csak akartok. A sushi annyira népszerű, hogy még az egyszerűbb kisboltokban is van. Visszatérve a "muffin-shop"-ra, ilyen nincsen. Én neveztem el annak. Ezek olyan kisboltok, amik minden utcában vannak, és muffint biztosan lehet benne kapni. Ezek azok a boltok, ahová a turisták be szoktak ugrani valami innivalóért.

Apropó innivaló. Mindig csapvizet iszom. Van a hűtőben egy tartály, azt töltjük fel napi kétszer csapvízzel, ami átfolyik valami szűrőn. Ha megyek valahová, csak feltöltöm a kulacsomat. Vagyis nem kulacs, nem tudom mi a magyar megfelelője. Itt nagyon divatos. Rengeteg helyen lehet kapni. A nagyobb élelmiszer boltokban, drogériákban biztosan, de már ruha boltban(Old Navy) is láttam. Fémből van, mindenféle méretben lehet kapni, és a legkülönbözőbb mintákkal. Nekem a legkisebb van, és zöld. A zöld-teámnak :). Majd veszek egy picivel nagyobbat is, de az kék lesz, víznek. Persze a mostaniba is szoktam vizet tenni. :) Hát nem aranyos? Aki ezt olvass, biztosan mosolyog.

DVD-CD bolt keresgetés után mint utolsó lehetőség bementek egy hatalmas könyvesboltba. Barnes and Noble. New Yorkban mindenki ismeri. Ez az a könyvesbolt, ahol bármit megkaphatsz. Szerencsére van egy tőlünk 2 percre. (Igazából minden van tőlünk 2 percre.) Na majd erre a zárójeles mondatra kapom a megjegyzéseket, hogy nagyképű vagyok. Előre is köszi az irigyeseimnek. :D.
Tehát bementem. Na és láss csodát, hatalmas DVD készletük volt. Yeahhh! (Végre nem Shit!). Meg is kérdeztem egy eladót, van-e Jóbarátok-sorozat. Van. Nagy nehezen elő is vadászta. Egy évad 30 dolcsi. Shit! Persze nem vettem. Hátha sikerül olcsóbban megszerezni. Igazából le kéne tölteni a netről, de gőzöm sincsen hogyan kezdjek neki. Még sosem csináltam ilyet. Egyébként ha ez most olvassa valaki New York-i magyar, akinek megvan, kérlek szóljon!!! Köszi! Egyébként angol felirattal együtt szeretném, mert ha valamit nem értek, akkor azt majd elolvasom. Igen, 2 hónap kintlét még nem volt elég ahhoz, hogy teljesen megértsek egy angol sorozatot. Ha valaki csalódott, akkor Sorry és Shit!

A család a hétvégén itthon volt. Először nem húztak el a szigetre. Szombaton sem, és vasárnap sem ettek itthon. Még reggelizni is étterembe mentek. Persze akkor kérdezték meg, hogy megyek-e velük, mikor már az ajtóban álltak (én meg még pizsiben voltam). Na köszi. Hűtő? Üres. Ja, találtam benne juhar-szirupot :). Na sebaj, elmentem és bevásároltam, majd hozzáadom a pénzt a kiadásaim-listához. Azt pedig úgyis kifizetik nekem.
Úúúúristen, akkora rumlit csináltak a picik 1,5 nap alatt! Megfogadtam, nem rakok rendet. Dóri mondta is, ha off-on vagy, off-on vagy. Ne csinálj semmit. Dóri! Nem bírtam ki, rendet raktam. Gondoltam majd örül a mama. Örült is.

Nos, körülbelül ennyi jutott eszembe a hétvégéről.
A múlt heti fogadalmakkal kapcsolatban...nem igazán sikerült betartani őket.

Jövő hétvégén szeretnék elugrani Bostonba. Kíváncsi vagyok, mi lesz belőle.

Na most bejött az anyuka és közölte, hogy sajnos hiányozni fogok holnap a suliból, mert a kicsi lánynak suli szünetje van, és nem ér rá a nagyi vigyázni, mert programja van. És nekem nincsen programom? Vagy a suliba menés nem számít programnak? SHIT!!!

Évi

2 megjegyzés:

  1. Ejnye-bejnye. Majd leszoksz róla :) Egyébként Amerikában ez mindenhol igaz, hogy 2 percen belül van minden. Nálunk is: benzinkút (2db), mozi, fodrász, manikűrös, iskola, könyvtár, élelmiszerbolt, gyorsétterem, japán étterem, drogéria, tűzoltóság :), konditerem, jégpálya (jó, azt aláírom, hogy ez nincs mindenhol)...egyszerűen így van kitalálva. Itt Fagyifalván mondjuk nem 2 percet mondanék, hanem inkább saccra egy olyan 1 kilométeres kört. De akkor is nagyon fura a magyar embernek :))) Jóbarátokat csekkolom az amazonon, és szólok. Holnapra kitartást, puszi

    VálaszTörlés