2009. október 26., hétfő

American Museum of Natural History

A hétvégével kapcsolatban... péntek este és szombaton vásárolgattam, hódoltam a nagy márkáknak. Ez van, ha az ember lánya elkerül egy világ-városba.

Visszajött a meleg. Szombaton rövid-ujjúban és esőkabátban mászkáltam. Áááá, nem a legjobb ha esik.
Este egy bárban mulattunk barátokkal.

Vasárnap reggel elmentem reggelit szerezni, mert a család még pénteken lelépett a szigetre, engem itt hagytak ennivaló nélkül, a kamerákat pedig mégsem ehetem meg. Dupla csokis muffin és bio áfonya joghurt. Igen, nagy a kontraszt. De miután levettem a polcról a muffint, muszáj volt valami egészségeset is a kosárba tenni. Nem volt időm mindent megenni, mert késésben voltam. Végül 30 perccel később érkeztem a múzeumhoz. A tegnapi eső után ma szikrázó napsütés fogadott.

American Museum of Natural History. A nagyon-nagyon-nagyon híres Amerikai Természettudományi Múzeum. A "múzeumlistámon" ez volt az első helyen, hogy ide biztosan el kell jönni.
Egy hete összeismerkedtem egy amerikai sráccal, aki egy multicégnél dolgozik, és így ingyen bejárása van az összes múzeumba. Bevihet másokat is. Vele jöttem.

A múzeum nagy. Sosem értettem melyik emeleten vagyunk.
Amit kiemelnék, az a dínó-gyűjtemény. Ez nem volt semmi. Ezen kívül láttam még sok szép pillangót és egy-két hatalmas kitömött tigrist. Azt hittem a tigrisek kisebbek. Hiszen valójában cicák. De nem, nem kicsik, óriási nagyon. Nagymacska helyett inkább nagyon-nagy macskának kéne őket hívni. Na a cicákról ennyit.

A múzeum szép volt vagy nem tudom. Valószínűleg a híre miatt túl sokat vártam. Ami nem tetszett, hogy a kiállított tárgyak fele műanyagból volt. Kicsit fel kéne újítani (leporolni) a tárat, és egyből jobb lenne minden.

Na de nem mondok róla rosszat, mert igazából oda sem figyeltem rendesen, mert volt társaságom.

Arra a következtetésre jutottam, mint legutóbb. Ha rendesen meg akarok nézni valamit, akkor egyedül kell menni. Szóval majd visszamegyek még egyszer, talán február körül, mikor túlságosan hideg lesz a kinti programokhoz.

Néhány kép:







3 megjegyzés:

  1. Tök jó képeket csináltál a múzeumban!!! Azzal a nagy szoborral nekem is van képem, a biztonsági őr fényképezett le engem és Bea-t :) De én is vissza akarok még menni.
    Ja, ezen nagyon röhögtem : "A múzeum nagy. Sosem értettem melyik emeleten vagyunk." :)
    XOXO, Csilli

    VálaszTörlés
  2. Huu basszus ide nekem is el kell mennem. Vegulis megcsak egy eve tervezem :) Az elozo bejegyzes...:D Tulterhelted szegeny Tequilat, nem birja o mar ezt az iramot :) Hetvegen talizunk, puszi

    Dori voltam

    VálaszTörlés
  3. Szeretlek Titeket csajok! Hétvégén tali. Halloween!!!!

    VálaszTörlés