2009. november 1., vasárnap

Halloween

HALLOWEEN
Már a Halloween-t megelőző napon több jelmezes feltűnt az utcán. Szinte érezni lehetett a levegőben, hogy valamire nagyon készülnek a New York-i emberek.

Halloween szombatra esett. Délelőtt kimozdultam a Union Square-re, hogy találkozzak Dórival. Tele volt a környék emberekkel...óriási volt a mozgolódás, nagyon sokat már jelmezben. Dórival csak leültünk egy lépcsőre. Ő egy halloween-muffint evett, én pedig fotóztam.

Dóri




Este először elmentem a családdal Trick or treat-ezni. Az épületben, ahol a nagymama lakik, összeverődtek az "én" gyerekeim pár szomszéd gyerekkel, és elindultak együtt kopogtatni. Egyébként csak az én kisfiúm mert kopogtatni, a többik meg csak szégyenlősen álltak mögötte :).
Ajtónyitás, jelmez-megdícsérés, cukorka/csokika osztás, megköszönés, továbbállás. Rendkívül jól szórakoztam. Mindig is részt akartam venni egy igazi halloweenozáson. Nagyon poén volt.




Host(fogadó) szüleim

Este 7-kor elbúcsúztam a családtól és a Union Square-re mentem. A Forever 21 előtt volt megbeszélve a találkozó a többiekkel. Ez a fő találkapontunk New Yorkban.

Egy olasz au-pair, Csilli, Én, Zsófi

A terv az volt, hogy megnézzük a parádét, ami két blokkal nyugatra, a 6.sugárúton volt. A Host szüleim előre szóltak, hogy inkább ne menjek. Igazuk volt...
Esett az eső, óriási volt a tömeg, nem láttunk semmit. A csapat szét is szakadt még az indulás elején. Dórival és Bertrammal kóboroltunk....de valahogy mindig ugyanoda jutottunk vissza. Mint egy mesében. Nagyon vicces volt. Már a végén saját szerencsétlenségünkön nevettünk.
Néhány utcai kép:


Végül a Union Square-en egy banknál jött össze a csapat. Ekkor eljöttem. A többiek még beültek valahová...

DON'T USE...
Halloween estéjén viszonylag hamar lefeküdtem(egy hete beteg vagyok, arcüreggyulladás).
Éjfélkor arra keltem, hogy valami buli van a házban. Na mindegy, és csak átfordultam a másik oldalamra. Reggel megyek le a lépcsőn, át a studion...látom hogy matracok vannak lerakva, egyikről egy kéz integet. Odamegyek. Köszön, bemutatkozik... és hozzáteszi, hogy "ne használd a fürdőszobát". Tessék? De kell a fürdőszoba! Nagyon kellett pis...
Azt mondta a hölgy, hogy este a férjének "rossz éjszakája" volt, szóval semmiképpen se menjek be a fürdőszobába, inkább használjam a fentit.
Aaaaaaaaaaaaaaa!

Fentibe nem tudok menni, mert akkor át kell mennem a fogadószüleim hálószobáján...azt meg azért nem fogok. Egyébként meg minden cuccom a lentiben van, hogy fogok így hajat mosni, fogat mosni, smink...?

Visszamentem a szobámba, elkezdtem agyalni. Az a helyzet, hogy rövidesen találkozóm van, és készülődni kéne már. Kitaláltam, hogy nincs mit tenni, le kell ugranom a Starbucks-ba pisilni. Mikor elkezdtem szedelőzködni, a hölgy kopogtatott az ajtómon és közölte, hogy most már használhatom a fürdőt. Rendbetette.

BRONX ZOO
Egy amerikai barátommal mentem.
Nem is az állatok, hanem inkább a természet élménye volt az, ami annyira tetszett. Csodaszép ősz... sok-sok fa, csend, állatkák, napsütés.
Isteni finom sültkrumplit ettem. Sajnos nem tudtunk mindent megnézni, mert hamar zárt...eleve későn értünk oda.
Utána movie nézés, pizza.
Jó nap volt.


A többi Halloween-os és állatkertes képet feltettem a picasaweb-re(jobb sávban FOTÓK).

5 megjegyzés:

  1. Hey,

    Csilli blogján keresztül nézem a tiédet is;
    és ez is nagyon jó:)

    kérdésem rengeteg lenne, imádom NY-ot:)

    de csak egy pár lesz most

    1. Milyen géped van? (fényképező) látom szép képeket csinálsz én fotózok és látom h van valami érdekesség benne.

    2. a képeid közül "lophatok" egy párat? :)

    köszi
    szia

    VálaszTörlés
  2. Szia Mike!

    1. Panasonic LUMIX DMC-FZ35(majd egyszer veszek már egy komolyabbat)
    2. "lophatsz" nyugodtan (a picasawebemről érdemesebb)

    Én is kérdeznék:
    1. NY-ban vagy?
    2. Ha igen, mit csinálsz itt?

    :)

    Üdv, Évi

    VálaszTörlés
  3. köszi;

    Sajnos nem vagyok NY-ba :(

    De már csak évek kérdése, vagy jövő nyáron tudok kimenni vagy amikor lesz pénz :)

    VálaszTörlés
  4. Mike!
    Szurkolok, hogy a lehető leghamarabb kijuss.
    Tetszene a hely.

    VálaszTörlés
  5. Köszi;

    Az biztos :)

    VálaszTörlés