2009. október 6., kedd

Steve és a melegek

Kedd dél van. Amikor reggel kiléptem New York utcájára, azt vettem észre, hogy kabátba bújtak a New York-iak. Én persze rövid ujjúban egy sállal a vállamon. Fáztam egy kissé, kivéve mikor járda olyan szakaszán sétáltam, ahová a 10 emeletes házakat leküzdve lejutott a napfény. Egyébként tegnap vettem meg a kabátomat. Mikor este Brooklyn-ban Zsófiáknál mutattam a csajoknak, Csilli csak ennyit mondott: Evita, Steve-től vettél kabátot? Steve Madden. Majd meglátjuk meddig bírja.
Ma reggel azért indultam útnak, hogy szétnézzek a fényképezőgép kínálat terén. Az utcánkban van egy Adorama. Zsidó fényképezőgép szaküzlet. Ha valahol van kínálat, az ez a hely.

Zárva volt, pedig 10 után mentem. A kiírás szerint talán valamilyen ünnep van(Sukka?), így csak okt.12-én nyitnak. Szombatonként pedig alapból mindig zárva.
Gyorsan nyugtáztam a dolgot, sebaj, visszajövök fél2-kor. Addig viszont, mivel itt ez a csodás csípősen hideg, de napsütötte kedd délelőtt, ne hagyjuk elveszni... Bementem a DSW-be. Van egy a Union Square-en. Ez egy olyan cipőbolt, ami minden nőnek álma. A kínálat óriási, és ha szerencséd van, találsz még a méretedben lábbelit. Ezt az üzletet nagyon fogom hiányolni Magyarországon. Olyan gyönyörű magassarkúakat láttam ma is, hogy ha nem lennének méregdrágák, vennék párat. No találtam 100 dollár(20ezerFt)alatt is, de akkor sem veszek. Esetleg hazautazásom előtt. Mégse menjek haza New York-ból szuperszexi magassarkú nélkül! Bár így is túl magas vagyok. Akivel eddig találkoztam New York-ban, mindenki azt mondta, hogy alacsonyabbnak képzelt el. 175 vagyok, bocsi.

Szóval amit tudni kell New York-ról, hogy magassarkúakból bőven van kínálat. Egy aranybánya a hely. És bizony kapni általunk is megfizethető áron is. Persze az igazán csodaszépek 300 dollárnál(60 ezer Ft)kezdődnek. Fáj értük a szívem!

Magassarkú ide, magassarkú oda, vettem egy lapos csizmát. Ismét Steve Madden.

DSW után beugrottam a mellette lévő Forever 21-ba. Ezt amúgy a top10 üzletek között tartom számon. Óriási a kínálat, és mindig találok a méretemben. Na és amit még mindig találok az boltban, az egy meleg pár. De tényleg. Nem tudom miért, de mindig beléjük futok.

Amit szintén tudni kell New York-ról, hogy sokszorta több meleg pár járkál az utcán, mint mondjuk Budapesten. Női meleg párt eddig kétszer láttam, férfi meleg párt megszámlálhatatlanul. Senki sem botránkozik meg rajtuk, nincsen leb*zizás, semmi... És ez így van rendjén. Itt, New York-ban sokkal könnyebb másnak lenni. És ezt most nem csak a szexualitásra értem. Nem mondom, hogy az egyszerű ember nem bámulja meg a furcsán vagy viccesen kinézőt, de csak egy pillanatra néz rá. Nem csodálkozik hosszan, nem fordul utána, nem szól be. Tíz szembejövőből 9 nem normális. Ezt már több magyarral is beszéltük. :D Tehát nem csak az én véleményem. A "nem normális" jelzőt pedig semmiféle rosszindulat nélkül írtam. Tetszik, hogy olyan sokfélék az emberek. Szórakoztat. Ez is New York City.

2 megjegyzés:

  1. Hurrááááá minden nap van mit olvasni!!!!!azér nem semmi h mennyi szufla van benned, én tuti 2 hét után lusta lennék írni a blogomba:))

    VálaszTörlés
  2. Igen, itt senki sem teljesen normális, de én imádom :) Ha egy szakadt tornacipőt veszel fel menyasszonyi ruhával az sem gáz. :) Nem fognak megbámulni. Én a gumicsizmámat otthon is fogom majd hordani, de viszek magammal egy noteszt és húzom a csíkokat, hogy hányan néznek hülyének :)
    A Steve M. csizmát nem is mondtad, majd mutatsd meg ha legközelebb talizunk!!! Nekem is kellene már vennem.
    Puszi, Szilla (Csilli)

    VálaszTörlés