2009. október 16., péntek

You have to...

Elmetünk ma egy Halloween Store-ba. Mennyi kellék volt! Nem is tudom mit választanék.

A gyerekek a következőket: 6 éves kisfiú - star wars jelmez, 4 éves kislány spiderman(pókember). Ettől kész voltam. Hogy lehet egy kislány álma pókembernek öltözni? Na mindegy.



A kislány a kisfiú jelmezében :)

Anyuka megkérdezte mi leszek. Mondtam, hogy semmi. Azt már nem tettem hozzá, hogy bocsi de nincsen kedvem egyetlen este 50-60 dolcsit elkölteni jelmezre. Na erre kikerekedett a szeme, hogy hogyhogy nem fogok beöltözni, mert hogy New Yorkban mindenki beöltözik, így nekem is kell (you have to...) !.

Pár perc múlva találkozunk egy ismerőssel. Ő is kérdi mi leszek. Neki is mondom, hogy semmi. Ő is a "you have to"-val reagált.

Érdekes, hogy ledöbbennek rajta. Talán kicsit túl nagy hangsúlyt fektetnek a Halloween-ra. Bezzeg ha megkérdezed őket, hogy akkor most pontosan mit is ünnepelnek, nem tudják a választ.

Félek, hogy végül tényleg be kell öltöznöm, és nem úszom meg pénzköltés nélkül. El is játszottam a gondolattal mi lennék.

Vámpír. Tütüben. Yeahhh!!!

1 megjegyzés:

  1. Fejleményként írnám, hogy találtam egy "100 Ft-os" boltban egy dolcsijért boszisapkát, meg is vettem, tehát boszi leszek. Csak megúsztam olcsón.

    VálaszTörlés