2009. december 23., szerda

....... BOLDOG KARÁCSONYT!!! ......


Sziasztok!
Karácsony vaaaaaaaaaaaaaaan!!!

NEW YORK ünnepel!!!

Megyek Csillihez, ott találkozom Zsófival, és Dóri hív majd Washingtonból. Az én kis New York-i magyar családom. Velük ünneplem a Karácsonyt.
Most csomagolom az ajándékokat :).

Csilli csinált egy kisfilmet négyünkről. Manóruhában táncolunk. Látogassatok el a blogjára, és nézzétek meg hogyan táncol a kvartet :). Nagyon poén.

Otthonról kaptam csomagot. Anyu küldött szaloncukrot! Ugye, hogy egy kincs az anyukám?

Na meg nekem holnap névnapom is lesz. Amit igazából sosem ünneplek meg, mert elnyomja a Karácsony, és mindenki elfelejti :). Szerintem ez poén.

MINDENKINEK NAGYON-NAGYON-NAGYON BOLDOG KARÁCSONYT KÍVÁNOK!

Évi.

12 megjegyzés:

  1. Jó Karácsonyozást Nektek, nagyon jó, hogy megtaláltátok egymást, így nem vagytok egyedül a nagy messziségben!
    Ági

    VálaszTörlés
  2. BOLDOG KARÁCSONYT Csajok!Érezzétek nagyon jól magatokat!
    Szabina

    VálaszTörlés
  3. Boldog Karácsonyt és Névnapot Neked!

    Puszi:

    Lilla :-)

    VálaszTörlés
  4. Boldog Karácsonyt kívánok neked is! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia Evi!

    Boldog Karacsonyt ÉS Névnapot is :) puszo

    VálaszTörlés
  6. Boldog Karácsonyt! Mi is szeretünk! Nagyoooon! :)

    VálaszTörlés
  7. Szia Évi!

    Kb. 3 órája olvasom a blogodat és csodállak, hogy neki indultál New York-nak. Isteni, ahogy fejezetről fejezetre haladtam szinte ott voltam veled mindenhol.

    NAGYON BOLDOG KARÁCSONYT KÍVÁNOK NEKTEK!
    És persze NAGYON BOLDOG NÉVNAPOT!
    :-)

    Timi Székesfehérvárról

    VálaszTörlés
  8. Szia! Boldog karácsonyt kívánok! Én nem felejtettem el a névnapod, bár kicsit megkésve köszöntelek. Boldog névnapot! :) Ismerős, hogy a mi névnapunkat sokan elfelejtik. Volt már olyan, aki megkérdezte tőlem, hogy neked mikor van a névnapod? Hát... Na mindegy :). Még egyszer kellemes ünnepeket! (Dóri blogján én vagyok az Évi2 :))

    VálaszTörlés
  9. Csilli anyukája2009. december 25. 8:32

    Évikém! Boldog karácsonyt és névnapot is kívánok szeretettel!

    VálaszTörlés
  10. Boldog névnapot! Írtam smst még reggel, aztán eszembe jutott, hogy mondtad, hogy nem működik rendesen, úgyhogy ide is írok a biztonság kedvéért :) Sok puszi

    VálaszTörlés
  11. Érezd magad legalább olyan jól 2010-ben, mint az Ó-esztendőben.
    Örülünk, hogy igaz barátaid vannak, és jó emberek vesznek körül.
    BUÉK!
    anya és apa

    VálaszTörlés