2009. december 31., csütörtök

BOLDOG ÚJ ÉVET !!!

10 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Mindannyiótoknak nagyon boldog új évet kívánok!


    Egy új olvasótok. :)

    VálaszTörlés
  2. Happy New Year Hugica!!! xxxxxxxxxxx

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy írtál. Kedves vagy. Én is nagyon szeretem, amiket írsz és ahogy. Még egy óra és itt már BUÉK! :)

    VálaszTörlés
  4. Évi!
    Nagyon Nagyon Happy New Year!!!Itt most 1:58 van:)
    Jó bulizást,utána pedig pihenést nektek!
    Szabina

    VálaszTörlés
  5. Boldog Új évet:> Rendszeres olvasód vagyok (és Csillié is) a kezdetek óta de csak most gondoltam úgy hogy kommentelek is. Nagyon szeretem olvasni a blogod/tokat írj/atok minél többet :)) :D

    Hajni:)

    VálaszTörlés
  6. Szia Évi, Boldog Új Évet Neked és sok új élményt, utazást az új évben is!
    Ági

    VálaszTörlés
  7. Szia Évi!
    Boldog Új Évet!!!! Gondoltam rád éjfélkor, hogy neked még milyen sokat kell rá várni és addigra én már aludni fogok...:)
    puszi
    Barbi

    VálaszTörlés
  8. Ha-ha-ha Brabi, köszi, hogy gondoltál rám éjfélkor :). Én akkor még itthoni ruhában blogot írtam és azon agyaltam, hogy 2-3 óra múlv majd elkezdek készülődni. Egyébként amikor otthon volt éjfél, jobban meghatódtam mint amikor itt lett éjfél :).

    Köszönöm mindekninek a BUÉK-ot!!! Nagyon kedves Tőletek!
    Puszi,
    Évi

    VálaszTörlés