2009. december 6., vasárnap

Dec. 6.

Hello Everybody!

December 6. van, vasárnap este. A hétvége aránylag semmittevősen telt, pedig nagy shopping(téli cuccok) és nagy tanulás(jövő héten vizsga) volt betervezve. Ma délután összefutottunk Csillivel a Fifth Avenuen. Írt nekem két CD-t(Köszi Csilli!), én pedig adtam neki egy mini európás térképet, hogy ha olyannal találkozik aki nem tudja hol van Magyarország, akkor megmutathassa neki :).

Egy kép ma délután a Union Square-ről:

Az elkövetkező héten befejeződik a suli, ami azt jelenti, hogy onnantól kezdve sok-sok szabad délelőttöm lesz. Yeahhh!
A szabad délelőttökre sportolást(most jégkori, később úszás) és persze New York-járást, fotózást tervezek. Jut eszembe, akarok venni egy jégkori-cipőt. Nagyon drága a kölcsönzés, így jobbnak látom venni egyet.
Jövő hétvégére nincsenek komoly tervek, egy barátommal fogom tölteni, viszont az azt következő hétvégén Washington DC.-be szeretnék menni. Bár félek, hogy a család bele fog szólni, hiszen ha jól számolom, akkora esik a Hanuka vége. De én akkor is elmegyek DC-be :).

Este fél 9 van. A család pár perce ért haza a szigetről(Fire Island, ott van a második otthonuk).
Vicces volt mikor megjöttek.
Hallom, hogy a két gyerek kiabálja, hogy "Éva!!!". Kimegyek a szobámból, le a lépcsőn....a lépcső közepén a nyakamba ugrik mindkettő :) .

A kisfiúnak van egy kabalája. Egy fehér tigris. Eleonora-nak hívják, de fiú.
A kis srác a kezembe nyomta, majd hátat fordulva elment.
Utána szóltam: Eleonora ma este velem alszik?
A kisfiu visszanéz: Igen.

Tehát ma este egy 55 centis fehér kabala tigrissel alszom.

5 megjegyzés:

  1. Hey.
    Sikerült már jóbarátokat szerezned?

    VálaszTörlés
  2. Ehh.. most látom, hogy sikerült kétértelműen fogalmaznom, a jóbarátok sorozatra gondoltam :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Dev!

    Nagyon tetszett a kétértelmű hozzászólásod :).

    Sajnos még nem sikerült szereznem Jóbarátok sorozatot.
    Angolul szeretném, és ha itt kint venném meg, nem játszaná le a gépem, mert az eredeti amerikai CD-ket DVD-ket nem játssza le. Másik régiós :(.

    VálaszTörlés
  4. hey.

    Évinek egy meglepetése érkezett, melyet átvehet a következő oldalon.
    http://stmondeo.bplaced.net/
    p.s.: csak , hogy ne kelljen nélkülöznöd ;)

    VálaszTörlés
  5. Wooow!!! KÖSZÖNÖM!
    Már le is töltöttem 2 részt. És most az a következő, hogy kiírok egy DVD-nyi képet, majd törlöm őket a gépemről, hogy legyen hely(mert most nincsen). A holnap délelőttöm szabad,lesz időm.

    Minek köszönhetem a segítséged? Te egy Angyal vagy? Közeledik Karácsony...
    Majd írok emailt. Addig is KÖSZÖNÖM!!!!

    VálaszTörlés