2009. december 5., szombat

Havazik New York-ban!!!!

Hanali 3-kor még a Times Square-en álltam metróra várva. Ez történik akkor, mikor egy éjfél után kezdődő filmet nézünk meg Papissal. Ezek után délután 2-kor keltem.
A ház teljesen üres, a család még reggel elment a szigetre, ami azt jelenti, hogy egyedül leszek itthon egész hétvégén. Ezt szeretem is meg nem is.

Mivel a hűtő üres, elkezdek szedelőzködni. Elegáns naci, aminek a szárait beletömöm a gumicsizmába, garbó, lila esőkabát, végül pedig egy élénk-piros hátizsák....csak amolyan New Yorkosan. Itt úgy sem számít. Meg egyébként sem randira megyek, csak ide a Union Square-re.

Esik. Nagyon. Szétnéztem(már megint) a karácsonyi vásárban, majd Basemet áruház, majd egy cipőbolt. Fekete, elegáns, de BÉLELT! cipőt keresek. Hármat is találtam ami nem volt nagyon ugly, de lusta vagyok próbálni, vagy még nincsen elég hideg. Az árakat nem mertem megnézni. Holnap visszajövök. Következő bolt a Whool Foods Market. Ez egy két emeletes bio áruház, hatalmas kínálattal, mely miatt már kétségbe vonom, hogy valóban minden bio-e. Vettem ezt-azt.

Kilépek az üzletből, már besötétedett. Hihetetlen, alig pár órája keltem.
Azon csodálkozom, hogy milyen furi ez az eső a sötétben...
Ez hó! Havazik :) . Hatalmas pelyhekben. Csodaszép! Ha most itt állna mellettem egy barátom, tutira a nyakába ugranék.

Irány haza, 2 perc múlva a studioban vagyok, égnek a lámpák, meglepi, itt van Chris. Ő itt dolgozik a studioba. Kedvelem. Jó arc. Ha valamit nem tudok működtetni, ő segít. Éppen arról beszélget valakivel telefonon, hogy havazik.

Szobámba föl, msn-ezés Barbival, beszámol ki hogy van az egyetemen. Hihetetlen, mire hazamegyek, már doktornénik és doktorbácsik lesznek. Nekem még 1,5 évet kell várnom addig.

Tegnap egy gyerek fejjel leesett a mászókáról. Eléggé összetörte az arcoskáját, ömlött a vér az orrából, kirepedt az ajka, lehorzsolódott a bőre. Szerencsétlenkedett az anyja, nem bírtam nézni, odamentem segíteni. Az anyja hagyta. Végül mondta az anyja az én kislányomnak, hogy: "Anyukád milyen ügyes!". Nem kezdtem el magyarázni, hogy Macy nem az enyém, Macy pedig csak fogta a vállamat és nem mert megszólalni a vérző kisfiú láttán.
Még adtam az anyukának pár instrukciót (Lehet a gyerek később hányni fog -> agyrázkódás, ne ijedjen meg, vigye orvoshoz...), majd hazaindult a kisfiával. Nem volt egy nagy durranás a napom, de ezek után nagyon jó kedvem lett. Hurrá! Végre csináltam valamit orvosit. Már hiányzott :) .

Most pedig ismét msn-ezek, J. Dáviddal. Itt volt NY-ban, majd elrepült Londonba, mára pedig már hazaért Budapestre. Később skype Dórival. Dórit a nővéremet irigylem, mert Malaysiaban lakik, ahol most (és egész évben) 30 fok-ot mutat a hőmérő.

Na mindegy, nem panaszkodom hogy hideg van, mert majd úgyis veszek bélelt cipőt. És ha nem lenne hideg, nem havazhatna, aminek a látványát nem szeretném egy évben sem kihagyni.

Peace and love mindenkinek!

4 megjegyzés:

  1. Itt is esett ma a hó!!!! Az apukáim azt mondták, hogy csak az én szülinapom tiszteletére :))) Olyan gyönyörű volt minden! És New York is csodaszép, ha havazik. Nekem a tél a kedvenc évszakom.

    Ez a játszóteres sztori aranyos. Kicsit doktornéniskedhettél xD

    VálaszTörlés
  2. Dóri, annyira poén hogy "apukáid" vannak. Alig várom,hogy megismerhessem őket. Egy vagy két hét múlva ha minden igaz, megyek hozzátok Washingtonba. Addig még vennem kell télikabátot. :)

    Mégegyszer boldog szülinapot! És mivel most már Amerikában is nagykorúnak számítasz, Washingtonban feltétlen koccintunk egyet.

    Hihi.

    VálaszTörlés
  3. dejóóóó!
    én úgy szeretném ha havazna itt...úgy rendesen.bár akkor megállna az élet.de ha már a kölkeimnek úgyis half term lesz akkor édesmindegy, csak legyen 20 centis hó
    múlt héten volt a hegytetőkön mutatóba...
    szóval:építsé' hóembört ;)

    VálaszTörlés
  4. Hehe, a havat és hideget nem irigylem, de a 2 cuty törpe jó móka lehet :) Majd meg fog szakadni értük a szíved :D

    VálaszTörlés