2009. november 21., szombat

"Gyerekeim"


A metron.

Akik régebben nyomon követik a blogomat, nekik nem mondok újat.
Két "gyerekem" van.
A kislány 4 éves. Macy(ejtsd:mészi) a neve. Iskola előkészítőbe jár, ami egy fokkal komolyabb mint az óvoda. A gyerek hihetetlenül okos. Vele a kapcsolatom egy 10-es skálán 11-es. Tegnap azt mondta, hogy "I love you". Ilyet korábban nem mondott nekem, csak az anyukájának.

A kisfiú 6 éves. Iggy-nek hívják. Elsős a suliban, de még éretlen hozzá. Imád játszani. A kishúgával gyakran nem fer. Emiatt picit haragszom rá, hiszen kishúga imádja őt.
A múltkor megcsókolt, tegnap este meg benyúlt a pólóm alá és megfogta a cicimet. Na erre nem tudok mit írni. Hihetetlen.

Írtam a Birthday girl bejegyzésemben, hogy a szülinapomon elvittem a piciket kompozni, és szupi képek születtek, és hogy majd utólag felrakom őket. Nos, emiatt írtam most ezt bejegyzést.






Hol van a térképen New York?


Ott van a Szabadság-szobor!!!


Mi vagyunk a Szabadság-szobor!!!

A képek alapján most már biztosan értitek, hogy miért szeretem őket annyira. Hipercukik :D .

3 megjegyzés:

  1. Lol, vicces, h zaklat a gyereked. Nem mondtad neki, h a póló alatt az privát, nem szabad?

    Az is érdekes, h először Iggyvel jöttetek ki, és most Macyt helyezed előre :)

    Amúgy hihetetlenül édesek, jó családot fogtál ki, erre nem panaszkodhatsz. :D

    VálaszTörlés
  2. Így van. Hihetetlenül jó család.
    A kislány először zárkózott volt, azért nem ő volt a kedvenc. De most már kinyilt végre :)

    VálaszTörlés
  3. hát ezek baromi jó képek
    milyen is a géped típusra?
    panasonic, nem?
    cska érdekelne... :D

    VálaszTörlés