2009. november 28., szombat

Black Friday

Fekete Péntek.
Ez a nap mindig a Haladast koveti, es egyuttal jelzi a karacsonyi szezon kezdetet.

Hogy mirol szol?
Elmentem cipot venni. Talaltam is kettot. Mindketto 75 dolcsi volt, mikor fizettem, 150 helyett 89-et fizettem. Na errol szol a Black Friday :) .

Mostantol Black Friday rajongo vagyok.
Ezen a napon oriasiak a learazasok. Nem talakoztam nagy tomeggel es taposassal sem. Ugyanakkor vettem 4 New York-os polot, darabonkent 1 dolcsijert. Es meg ezt meg azt...

Yeahhh...

6 megjegyzés:

  1. Itt meg miért nincsen "Vendredi Noir" ??? :O El tudnám viselni. :)

    VálaszTörlés
  2. Ha-ha Tündérbéka! Te is szeretsz shoppingolni?

    VálaszTörlés
  3. Időnként nagyon rám tör a vásárolhatnék, máskor nincs kedvem hozzá. Szóval ez is hangulat kérdése nálam, mint annyi minden más. Most éppen egy télikabátot kellene vadásznom...de itt tavasszal lesz legközelebb leárazás...

    VálaszTörlés
  4. :) Nekem is téli kabát kéne. Sürgősen. :)
    Hétvégén megyek is vadászni rá. Ki jön velem?

    VálaszTörlés
  5. Nekem azért sürgős, mert holnap este jégkori előadást megyünk nézni, aztán a jégcsarnokot nem igazán fűtik. :)

    VálaszTörlés