2010. február 28., vasárnap

Kibírtam

Ügyes voltam, mert kibírtam az első nem szabad hétvégémet. Egyébként szerencsés vagyok, hogy 7 hónap alatt csak egyszer került sor arra, hogy megkértek, hogy hétvégén is dolgozzak. Az más dolog, hogy ez akkor sem volt fair. A szabályok szerint, heti egy teljes szabad napot kapnod kell. Ez most nem így volt. De jobb ha csendben maradok, mert a heti egy nap helyett én mindig megkapom a teljes hétvégéket szabadnak.

A hétvége kellemesen telt. A nagyi elgajdolt a gyerekekkel, nekem pedig az volt a dolgom, hogy főzzek...stb. Mert ugye a nagyi nem tud főzni. De ehhez az is hozzá kell tenni, hogy mosogatni sem tud, de még csak a mosogatógépbe bepakolni sem tud. Ha-ha-ha. Egyébként jó arc az öreglány, nagy a szíve, helyén van az esze.

Szombat este azért tartottam egy kis szünetet. Elmentem bulizni. Csatlakozott Csilli és Zsófi is.
A Highline Ballroomba mentünk, ahol brazil est volt, ami annyit jelentett, hogy karneválos kosztümben táncoltak páran a színpadon. Jól nézett ki nagyon.
A hely amolyan tipikus újféle klub, amit úgy képzeljetek el, hogy nincsen tánctér. Nem először látok ilyet NY-ban, és hozzá kell tennem, hogy kifejezetten kerülöm az ilyen helyeket. Az egész területen mini asztalok vannak kitéve, és azok között lehet táncolni, de persze a hely kevés, így hamar hazamegyünk.
Most nem léptünk le korán, mert valahogy csak elfértünk, sőt, meg kell mondanom, hogy ha a bulit egy 10-es skálán kéne osztályoznom, akkor 11-et adnék rá. Volt asztalunk, ingyen ittunk, magunknak kevertük a koktélokat... A csapat magyarokból, brazilokból, amerikaiakból és svédekből állt. A brazilokkal már nagyon összeszoktunk, mostanság szinte mindig velük megyek bulizni.
Még egy klubban sem hallottam ilyen jó zenét mint itt. A DJ a retrot keverte a mai zenével, de eszméletlen jól.
Tehát még vissza fogunk látogatni ide.


A többi kép a szokott helyen(link).

Beszúrtam egy új link-listát a blog jobb oldalára: Nightlife in New York. Ha valaki New Yorkban jár, és tudni szeretné hová érdemes bulizni menni, az itt találhat pár nagyon jó helyet :) . A rosszakat, vagy a kevésbé jókat nem fogom föltenni.

Már alig, de alig várom a jövő hétvégét. Azért a hétköznapok is kellemesen fognak telni. Arról még nem számoltam be, hogy járok jógázni. A múlt héten 3-szor voltam, mindig másfélén. A harmadik amolyan hümmögős és levegőfújtatós volt, arra többet nem megyek, de a másik kettő nagyon szuper :).

5 megjegyzés:

  1. a jóga a legjobb, jól teszed, hogy jársz ;)

    VálaszTörlés
  2. Évikém, Te vagy a hét hőse, hogy kibírtad a nagyival :) Jó volt a buli, muszáj lesz visszamennünk erre a helyre!!!
    A jógát nem is mondtad, hova jársz? Union Square környéke? Úszásról lemondtál?
    Pusszantalak, Szilla

    VálaszTörlés
  3. Oda járok jógázni, ahová úszni. Beirtakoztam a centrumba, ettől kezdve a hét minden napján mindent igénybe vehetek... Bármiféle órát, pl én a jógát és pilatest szeretem. Használhatom a gépeket, az úszómedencét, a futópályát... mindent. Persze legombolnak érte a bankszámláról havi 80-90 dolcsit.
    A 14.utcán van a 6. és 7. Ave között, azaz kb. 5-10 perc alatt érek oda, nyitva van este 11-ig... király!
    Egyébként min. heti 3X járok, vagy úszok, vagy valamilyen órára megyek be.

    VálaszTörlés
  4. Es nincs kedved eljonni velem egy Saunaland-be?? Mert azt mondtad a szaunajuk nem tul eros.

    VálaszTörlés
  5. Az a helyzet, hogy miután befizetem ezt, már nem szeretnék másra költeni. Tényleg gyenge a szauna a centrumba, de azért nem rossz :).
    Persze neked biztosan kevés lenne!!!
    Tudok egy napos ingyenbelépőt szerezni neked, ha gondolod kipróbálhatod, addig jó lesz ez is amíg nem találsz valakit aki elmegy veled a saunaland-ra.

    VálaszTörlés