2010. február 15., hétfő

Egy hétvégém New Yorkban

A családom jelenleg 4 kontinensen van. A kishúgom Európában, a szüleim Afrikában, a nővérem Ázsiában, én pedig Amerikában.
De a lényeg, hogy az internetnek köszönhetően mindenkiről tudom, hogy minden a legnagyobb rendben.
Ha minden igaz, talán augusztus végén újra együtt leszünk, ha nővérem is hazadugja a fejét Malájziából :) .

A hétvégém nagyon jól telt, ami azért fontos, mert ez a hét rettentően fárasztó lesz, hiszen a srácaimnak nincsen suli, ami azt jelenti, hogy reggeltől estig velük leszek. De sebaj, mert utána a hétvégét Washington DC-ben fogom tölteni Dórival, Csillivel és Zsófival :) . Nagyon várom a szombat esti bulit az USA fővárosában!!!

De még a hétvége előtt:
Itt hever mellettem egy THE NEW YORK KNICKS VS. CHICAGO BULLS kosármeccsre szóló jegy. Már csak két nap...!!! I can't wait!!!

Óriási karikák vannak a szemem alatt. Kicsit fáradt vagyok :).
Sikerült hiperaktívan eltöltenem a hétvégét. Mert ugye már csak fél évem van hátra New Yorkban, ezért minden szabad órát hasznosan kell eltöltenem. Ha-ha-ha.

Péntek este bulizni mentem az új brazil barátaimmal. A hely: Amnesia Club(link itt). Mekkora buli volt!!! Hajnali busszal mentem haza.

Szombaton aludtam délig, majd elmentem shoppingolni, mert ugye a szombat shopping nap. Nem találtam semmi nagyon jót, amit meg kellett volna vennem :) , így egy hajvágáson kívül semmire sem költöttem. Késő délután és este a host családommal itthon voltam. Hol a szobámban bóbiskoltam, hol a host családommal éltem családi életet.

Szombat este megint eljött a buli ideje, cél a Pink Elephant Club (link itt) volt. Csillivel és Zsófival a 18. utca sarkán, a Broadway-en találkoztunk, majd onnan együtt sétáltunk, buszoztunk a helyre Chelsea-be. Mivel a brazil barátok(Naya, Vito...) késtek, bementünk egy új promterrel.

Csilli és Évi a Pink-ben

Később bent meglettek a brazilok... közben rájöttünk, hogy túl pici ez a club ennyi embernek, így annak ellenére, hogy a jó a zene, hely hiány miatt nem tudunk táncolni. Vito (Naya pasija) mondta, hogy ő kocsival van, menjünk át egy másik klubba. Így is lett...beültünk a kocsiba, elől két srác, hátul 4 lány. Miközben Vito vezetett fél kézzel, a másikkal töltötte magába a vodkát. Nem akartam hinni a szememnek.
Azt tudni kell, hogy New Yorkban nincsen igazoltatás. Csak akkor állítanak meg a rendőrök, ha valami bajt okozol. Ültem én már úgy a host családommal is autóban, hogy tudtam, hogy indulás előtt több pohár martinit fogyasztott el a host apukám.
Hál Istennek akkor se lett baj, de én azért félek ilyen szituációkban.

Évi, Csilli és Zsófi a kocsiban

Tehát este 6an kocsival átmentünk a 27. utcáról a 14. utcára. A cél a One nevű klub volt, de kiderült, hogy zárva van. Sebaj, hiszen volt még vagy 4-5 másik klub a környéken látótávolságban. Beálltunk egynél a sorba, és ez volt az a pont, ahol közöltem a drága brazil barátokkal (Csilliék már korábban leléptek), hogy nem szeretnék a hidegben állni, én inkább haza mennék. Így is lett. Szerencsére jött egy busz azonnal, amivel 5 perc alatt hazaértem.

Másnap, vasárnap korán keltem. Elmentem China town-ba, hiszem éppen aznap ünnepelték a Chinese New Year-t. Szerintem fél New York China town-ban volt, mert még sose láttam azelőtt ekkora tömeget a környéken. Mindenütt konfetti szállt a levegőben, folyton lehetett hallani a dob pörgést, és rengeteg sárkánynak öltözött kínai rohangált a tömegben. Klassz volt!




Mivel hulla fáradt voltam a pénteki és szombati buli után, úgy döntöttem hazamegyek pihenni. Pont hazaértem, mikor hívott Csilli és Zsófi, hogy itt vannak a Union Square-en. Lementem hozzájuk. Elmentünk sétálni, mert Zsófi ki akarta próbálni az új fényképezőgépét. Vacsiztunk egyet a 20. utca és a 2. sugárút sarkán, majd shoppingolni indultunk...
Szépséges au-pair élet ha-ha-ha.

Fejdísz próba a Forever 21-ban.

Este fél 9 körül váltunk el a csajokkal. Még beugrottam egy boltba egy körömlakkért, majd hazamentem.
Itthon egy üzenet fogadott a e-mail fiókom postaládájában. Nem éppen jó érzés Valentin napi jókívánságot kapni az exbarátomtól. Csak hát ezek az amerikaiak mind köszöntik egymást ezen a napon. Én is vettem a kölyköknek matricákat, amiken kiscicák meg kiskutyák vannak szívecskékben.

A kiscsaj legnagyobb alakítása a héten az volt, mikor a suliban egy padon ültünk egymással szemben, majd hirtelen rárakta a két kezét a melleimre, és közölte velem, hogy: Éva, neked vannak melleid. Persze ezt sokan végignézték körülöttünk...
De ez még semmi, mert sietve hozzátette a mondanivalójához a következőt: Eva, Do you have a baby in your tummy? (Eva, van a pocidban kisbaba?). Szegénynek erre nem tudtam válaszolni, csak könnyes szemmel nevettem.
Pár napja pont arról olvastam a kölyköknek mesét, hogy hogyan fejlődik a baba a mama pocijában. Szegény kislány lehet azóta azon agyalt, hogy az enyémben is van-e egy...
Vicces élet az au-pair élet.

Többi kép a picasaweben, puszik

5 megjegyzés:

  1. első kommentár (:
    te sohasem unatkozol ,a bébis sztori vicces
    tökjo hogy az egész családod ilyen utazós típus. Remélem maradék fél éved is ilyen jól telik.

    Korni

    VálaszTörlés
  2. Kislány cuki :) Az egész Amerikában törvénybe van írva, hogy csak akkor állíthat meg a rendőr, ha szabálysértést követsz el. Nincs igazoltatás, mint otthon. Az meg megint tök "normális", hogy pia után ülnek kocsiba. Nekem eddig még minden hostcsaládomnál így volt. Pont azért, mert amíg nem okoz balesetet, nem állíthatják meg, hogy fújja csak meg a szondát. Ugye-ugye, ez a szabad ország...majd ha már elütött valakit, akkor megállítják...

    Már csak 3 nap, és újra látjuk egymást! Puszi

    VálaszTörlés
  3. Évi, nagyon jó szórakozást ma a Knicks-Bulls meccsen!
    LET'S GO KNICKS!!!!!!
    Puszi
    Ui: a pink fejdíszt megveszem neked, annyira jól áll :)

    VálaszTörlés