2010. február 26., péntek

Állítsátok meg a havazást!

Esik, esik, esik és csak esik...
E-mailben kapták a szülők az értesítést, hogy nem lesz suli. Hószünet. Snowday.
Ha ici-pici hó esik, már akkor megállnak a buszok és bezárnak a sulik, nos képzeljétek el mi történik, ha nagy hó esik.
Pánik, megbénul a City. (Sokan New Yorkot csak úgy emlegetik, hogy "a City")

A kölkök örülnek, hogy nincsen suli, az au-pairek "sírnak", hogy otthon kell maradni a gyerekekkel egész nap. Például nekem ma tánc órám lenne és új csizmát is kéne vennem(kilyukadt a talpa az előzőnek), de ezekből nem lesz semmi. Persze, hogy bosszús vagyok.

Arról nem is beszélve, hogy a szülők elutaznak a hétvégén, azaz én maradok a picikkel, persze jön a nagyi is, vagyis jönne... ...de nem tud, Chicagoban van a reptéren, sajnos olyan erős a havazás, hogy nem tud átrepülni New Yorkba. Áááááá!!! KÉRLEK ÁLLÍTSÁTOK MEG A HAVAZÁST!!!
Szép meg minden, de sajnos nem tudok kimenni élvezni, mert itthon kell "babáznom" a kölykökkel.
Azt tudnotok kell, hogy nagyon-nagyon szeretem a piciket, és szeretek velük időt tölteni, de ha túl sokat kell, sajnos elfáradok, és ilyenkor szoktam panaszkodni, hogy "elég legyen mááár"!!!

Szóval ütöttek a mai szabad délelőttnek, és ütöttek a szabad hétvégének is, Honey-nak meg folyton csak magyarázkodom, hogy miért nem tudunk már összehozni egy randit második hete...

Most még az ágyamban fekszem, az előbb olvastam el a nővérem új bejegyzését, és annyira jó lett, hogy muszáj beajánlanom nektek, rengeteget nevettem. Kattintsatok ide: Life in Kuala Lumpur.

Ha sikerül "New York City-t leblokkolta a hó" képeket csinálnom, majd feltöltöm őket. Persze ehhez kéne kapnom egy kis szabad időt, hogy kimenjek fotózni.
Valaki állítsa meg a havazást!
Ha-ha-ha.

Szép napot!

3 megjegyzés:

  1. Hehe, poén. Igen értékes tapasztalat lehet anyukát játszani. A TV nem műkszik? Általában arra tapad a gyerek, mint a légy, persze nem értek vele egyet, de ha annyira borzasztó, néha bevetheted a mozgóképet :)

    VálaszTörlés
  2. Evi tudom mit erzel,en most tettem oket a TV ele,de csak egy ora es...vege mindennek!! Raadasul utana megyunk ki szankozni... en a sportcipomben.... Szoval..... Mi lesz itt nyaron??? AAAAAAAA!

    VálaszTörlés
  3. Óóóó Fodesz, tegnap este kilyukadt a csizmám talpa, mondtam is a szülőknek, hogy most nincsen mit felvennem. Eldöntöttem, hogy majd ma reggel veszek újat, de nem tudtam elmenni új csizmát venni, mert a kölköknek nem volt suli, így itthon kellett velük maradni, sőt megkértek a szülők, hogy vigyem ki őket hóembert építeni... na puffff. Tudják h lyukas a cipőm, de leszarják. Első a gyerekek szórakoztatása.
    Be is folyt a cipőbe a víz...majd elmentünk a nagyihoz, neki elmondtam mi a szitu, mérges lett, hogy ennyire nem vettek figyelembe a szölők, és elküldött csizmát venni, egy óra múlva új csizmákban tértem vissza a nagyihoz a gyerekekért... Juhúúú. Egyébként a hóember építés jó móka volt(hamarosan lesznek képek), apuka is velünk jött, csak a talpam ne fázott volna annyira... :)

    VálaszTörlés