2010. február 1., hétfő

Mostanság ez történt

Sziasztok!

Itt volt Dóri Washington DC-ből a hétvégén. Így végre újra együtt volt a magyar csapat: Csilli, Zsófi, Dóri és Én.
Szombat reggel Greenwich Village-ben Rocko's cukrászdájában találkoztunk. Kicsit késtem, mert forgatás volt otthon, és így nem tudtam felmenni a szobámba az ajándékokért, amiket feltétlen el akartam vinni a találkozóra. Tehát késve megérkeztem. A csajok előtt már ott volt a süti, hamarosan előttem is. Dóri Karácsonykor nem volt New Yorkban, így csak most adtuk át egymásnak a karácsonyi ajándékokat. Kaptam tőle egy giccs-gyűrűt, majd jó lesz Mexikóba :) .
Dórit és Csillit szülinapjukra is köszöntöttük. Azt hiszem sikerült igazán személyre szabott ajándékkal meglepni őket. Dórinak: színes sál, hópihe formájú medálos nyaklánc, Csillinek pedig: mosogatókefe(!!!), lila make-up, Chicago útikönyv(ez célzás volt, hogy menjünk el oda is) és egy starbucks-os travelmug.
Sütizés után elmentünk shoppingolni. Mindenki vásárolt :) . Ebből is látszik, hogy vérbeli au-pairek vagyunk. Én egy pár magas sarkút vettem.

A metron.
Csilli, Évi, Dóri és Zsófi

Shopping után elmentünk China town-ba kínait enni ebédre.

Milyen vicces, ugye? New Yorkban ha kínait akarsz enni, elmehetsz a kínai negyedbe :). És ott nem csak a kaja kínai, hanem az emberek is, és az utcák is olyanok, mint ha valóban Kínában lennél.

Kora este elváltunk, és megbeszéltük, hogy este 11-kor találkozunk a Fat Baby nevű bárban. Az este viszont rosszul alakult, mert Csilli tovább dolgozott mint kellett volna, éjfélkor pedig már nem akartunk elindulni sehová sem. Szóval a buli hétvége nem jött össze.
Sajnos az előző nap pénteken sem mentem sehová, mert buli helyett Honey-val találkoztam.

Honey-val szakítottunk, 3 hónapja voltunk együtt.
Erre nem szeretnék kommenteket kapni.

Tehát a szombat esti buli is elmaradt, de Csillivel megbeszéltük, hogy akkor másnap vasárnap találkozunk a Union Squaren lévő Barnes and Noble-ben(több szintes mega könyvesbolt), ahol a 3. szinten van kávézó-sütiző, és oda beülünk sakkozni. Se én, de Dóri nem tudunk sakkozni. Vettem egy hete egy mini sakk készletet, hogy valaki megtanítson játszani.
Csilli elmondta a játékszabályokat, majd nekikezdtünk játszani. Én voltam Dórival, Csilli pedig Zsófival. Ez a felállás azért vicces, mert én és Dóri nem tudunk játszani, míg Csilli és Zsófi tud. Persze meg is vertek minket. Ennek ellenére a játék klassz volt. Rengeteget nevettünk.


Évi, Dóri, Zsófi és Csilli

Ezen a héten sem volt gond a gyerkőcökkel. Haláli viccesek. Egyik nap mondták nekik a szülők, hogy holnap mennek majd uszodába. Erre a srácok kitalálták, hogy akkor ma este nem fognak fürödni, mert felesleges lenne, hiszen másnap úgyis vizesek lesznek az usziban. Ebből jó kis vita kerekedett a szülők és a gyerekek között. Annyira vicces volt.

Aztán egy másik este a kisfiú kézzel evett. A mama többször is szépen kérte, hogy hagyja abba. Nem hagyta abba. Erre a mama kicsit felemelte a hangját... amitől a gyerek elkezdett sírni(műbőgés volt). Ezek után meg a papa szólt rá a mamára, hogy minek kell szegény gyerekre rákiabálni. A kislány látta, hogy a bátyja csak műbőg, így ő elkezdett nevetni, erre meg őt is leszidták a szülők, hogy ez nem vicces. Ez volt az a pont amikor felálltam és átmentem egy másik helységbe, hogy jól kinevessem magamat. Annyira röhejesek voltak. Szegény szülők csont nélkül elhitték, hogy kisfiú komolyan meg lett bántva. Poén. Úgy látszik én jobban ismerem a saját gyereküket. Nekem nem is szokott ilyen hisztit levágni a kisfiú. Hiszen tudja, hogy csak otthagynám a fenébe. He-he-he.
Persze a szülőknek nem mondhatom el a véleményemet. Csak saját maguknak ártanak. Az ő bajuk. Nem foglalkozom vele.

Hosszú napok óta -1 és -8 között mozog a hőmérő higanyszála. Hó nincsen. Otthonról jöttek a hírek, és fényképek a szüleimtől, miszerint jobb a kocsit a garázsban hagyni, mert túl nagy a hó Magyarországon.
Itt csak múlt csütörtökön esett, pont mikor először mentem uszodába.

New York, Fifth Avenue

Úgy döntöttem, újra elkezdek úszni, mert hiányzik a mozgás. A probléma csak az, hogy itt az uszodában nem hideg, hanem kissé meleg a víz, így 20 perc után rosszul éreztem magamat. Remélem majd megszokom.

Korábban meséltem arról, hogy elhagytam a mobilomat egy Mcdonalds-ban, és hogy egy srác visszaadta. Nos, azóta randiztam vele (Erick). Elmentünk biliárdozni, majd egy nagyon fancy klubba táncolni. A klubban ott volt valami híres kosárlabda csapat. Sajnos nem vagyok tájékozott ebben a sportban, így nem tudom kik voltak. Magas lány vagyok(176cm), de még soha életemben nem éreztem magamat ennyire picinek, mint ezek mellett a kosaras srácok mellett.
Ez volt az eddigi egyik legjobb estém New Yorkban.

Most hétfő este van. Az előbb adtam az anyukának egy üveg bort ajándékba, mert ma van a szülinapja. Hogy hogyan ünnepli egy New York-i anyuka a szülinapját? Nem megy dolgozni, hanem helyette az egész napot egy spa castle-ben tölti. És hogy ez miért jó nekem? Mert miután felvettem a srácokat a suliban, az apuka minket is elvitt. Szóval a ma délutánt a kedves családommal töltöttem Queens-ben, egy fürdővárosban(link itt).
Mikor megérkeztünk, a kislánnyal bementünk a női oldalra, már ott várt minket anyuci. Aztán anyuci bejelentette, hogy minden ruhámat itt kell hagynom, majd bemennem a zuhanyzó fürdőbe. Na itt lefagytam. Ezek szerint meztelenül kell tingli-tangliznom a host anyukám előtt? Ááááá!!! Hát kibírtam. Szörnyű volt :D .
A zuhanyzó fürdő egy olyan terem volt, ahol csak csupasz nők voltak, és több medencében(különböző hőfokúak) lehetett fürdeni. Ha ezt a "zuhanyozást" megtetted, kaptál egy uniformist(nőknek: narancssárga és rózsaszín, férfiaknak: fehér és kék, gyerekeknek: citromsárga), és abban felmehettél a fürdő területére, ahol legalább 15 féle szauna volt, és mindenféle pezsgőfürdők. Ha ettél vagy ittál valamit, csak leolvasták a karszalagodat egy szenzorral, majd a számlához írták.
Mivel tegnap szakítottunk Honeyval, kicsit stresszes voltam, és nagyon-nagyon jólesett a fürdőzés. Ami viszont gond volt, hogy a srácok folyton az én nyakamon lógtak, és nem az anyucijén. Az anyuci látja, hogy a picikkel milyen jó a kapcsolatom, és biztos vagyok benne, hogy féltékeny miatta. Ez nagyon rossz, de hát mit csináljak? Nem tudom őket távol tartani. Hiába mondtam nekik, hogy ma van anya szülinapja így foglalkozzanak vele...

Iggy, Évi és Macy a Spa Castle-ben

Nos, most itt tartunk. Közben írtam pár e-mailt pár au-pairnek. Elkezdem fűteni őket a szombati bulira, mert nagyon szeretnék menni a Webster Hallba. Noémi már visszaírt, hogy ő is pont írni akart emiatt...
Aztán ami még szerveződik, az egy Washingtoni hétvége, mert Dóri elhívott minket. Szeretünk Dóri!

Letilottam magamat a shoppingolásról és belépős helyek látogatása. Ezért a közeljövőben nem fogtok olyan beszámolókat olvasni, hogy ilyen meg olyan múzeumban voltam, de Ti ennek örültök is, tudom.

Szép hetet, puszi mindenkinek:
Évi

17 megjegyzés:

  1. Én ismerek valakit, aki kiskorában bármikor tudott bőgni, még a könnye is folyt.

    VálaszTörlés
  2. Más gyerekein gyakorolni a gyereknevelést-jó előtanulmány.
    Szép vagy a képen a fürdőben,érezni,hogy szeretitek egymást.
    Jó együtt látni a "magyar barátnői csapatot".Anya

    VálaszTörlés
  3. Én rettenetesen szégyenlős vagyok mindenki előtt. Talán saját magam előtt is. Biztos nem mászkáltam volna pucéron. :) A sakk nagyon jó dolog egyszerű szabályokkal, Hajdani barátnőm sakkbajnok volt és folyamatosan kikaptam tőle úgy hogy az én tudásom sem volt olyan rossz.. :) Hajrá hozzá.
    Ugyanezt mondta az én host anyukám mint amit a Te anyukád és nagyon igaz. Az pedig h a gyerekek így szeretne ne tudd be "rossznak" vagy aggódj miatta, mert ez nem csorbít semmit a jellemeden csak max a szülőkén :) az meg ugye ne is érdekeljen, jó au-pair vagy!
    Szép hetet!
    P.S.: Chicago-ba mehetnétek, szuper bejegyzés lenne belőle.

    VálaszTörlés
  4. Pont a napokban jutott eszembe, hogy olyan jó lenne megtanulni sakkozni :D De hát nem ismerek senkit, aki érdekelt lenne a dologban... =(
    Én sokáig nem paráztam ezen a 'nagyon szeret a gyerek' dolgon, oké, hogy szokta mondani. De a napokban félelmetesen sokszor hívott maminak :S

    VálaszTörlés
  5. Ne izgulj Evita, amint kijon a joido addig gyakoroljuk a sakkozast a Prospect Park-ban mig mindenkit el nem versz. Amugy a listan fent van meg a fozo es spanyol szakkor:)

    VálaszTörlés
  6. frissités:)
    az előtem szólok mindent elmondtak:):):)
    Korni.

    VálaszTörlés
  7. Én már olyannal is találkoztam, amikor az anyuka szinte azt vetette az Aupair szemére, hogyha hazaér az anyuci, akkor a gyerekek csapot-papot otthagyva rohannak hozzá... Ha ott van anyuci, akkor mindent tőle fogadnak el. Viszont ez szerintem a gyerekek egyéniségétől függ. Van aki nyitottabb és van aki még nem szakadt el úgymond.

    Bennem is sokszor volt kérdés, hogy mit éreznek olyankor az anyák, amikor az aupairen lógnak a gyerekek legszívesebben. Viszont ez természetes, ha azt nézzük, hogy mi vagyunk velük az idejük nagyobb részében. És míg az anyukának joga van azt mondani, ha végre hazaérkezik, hog "hagyj most békén, játssz valamit, dolgom van, fáradt vagyok stb." Egy aupair mindig kész játszópajtás - amikor meg nem akkor nincs is jelen...

    Az a kép tényleg nagyon jól sikerült! :)
    üdv

    VálaszTörlés
  8. Szió!

    Jók a kepek nagyon, orulok h sikerult igazi kis "csaladot" kialakitanotok.
    Amit irsz a gyerekek - anya - aupair kapcsolatrol, a legtobb csaladban igy van. De ez is valami olyan dolog, amit nekunk - mint mas kulturabol erkezoknek - nagyon furcsa megertenunk sztem. Számomra ez az egesz aupair dolog magas mondjuk :D:D

    xoxo

    Mono

    VálaszTörlés
  9. "Letiltottam magam a shoppingolásról" :) We'll see :)

    VálaszTörlés
  10. Csilli, hihihihi, milyen komment ez??? :DDD Hajrá Evita, Veled van az ERŐ! Köszi a 7végét, nagyon jól éreztem magam, tök jó volt újra találkozni.

    Ez a műbőgés, meg hogy mennyire komolyan veszik, ez szerintem is nagyon vicces. Nálam a nagyobbik nyávog egyfolytában ha nem tetszik neki valami, de ő még sehol nincs manipulációban hozzám képest :) Engem is lemamiznak néha, de én ezt betudom annak, hogy én vagyok az egyetlen 5 éven felüli nő a házban :)))

    Sok puszi, várunk DC-be!!

    VálaszTörlés
  11. Szerintem is azért szeretik a gyerekek az au-pairt jobban, mert állandó játszótárs és mindig aranyos. Naná, hogy aranyosak vagyunk, fizetnek érte. Hányszor van, hogy csak azért nem ordítom le a gyereket, mert nem az enyém :).

    Ha valaki sikerélményt szeretne sakkozásól, az hívjon ki engem :) .

    Igen Csilli, visszafogom a shoppingot. Legalábbis igyekszem. Kell a pénz Mexikoba tequilára.

    VálaszTörlés
  12. Az jutott eszembe, hogy talán azért is szeretnek jobban Titeket a gyerekek, mert fiatalabbak vagytok jóval, mint a szülők. És olyanok vagytok, mintha nővérük lennétek, örülnek, hogy ilyen fiatalok velük foglalkoznak :).

    VálaszTörlés
  13. Webster Hall... Good old times. Sajnos mostanság (sem) küldenek ki egy kicsit dolgozni.

    VálaszTörlés
  14. Akkor most már tudom, hogy melyik Dávid vagy :)

    VálaszTörlés
  15. Szia Évi!

    Ha lehet ne felejtsetek el szavazni! áprilisban lesznek a választások. :( (főleg amilyen hírek terjednek a külföldi sajtóban Magyarországról - pl hogy fasiszták erősödnek, meg "kezdhetnek félni a zsidók Mo-on.." ezek a német újságokban voltak. De angolul is hasonlóak a címek... :S )
    Március 19-ig kell bejelentkezni hogy külföldön szavaztok. (pont most olvasok utána)

    http://www.mfa.gov.hu/NR/rdonlyres/CCC95447-133F-43F6-B83C-7A7B3586FFCB/0/parval2010_taj.pdf

    üdv :)

    VálaszTörlés
  16. Szia Éva!


    Valahányszor olvasom a blogod, mindig úgy hiányzol, és nehéz elhinni, hogy olyan messze vagy.
    Köszi mégegyszer a névnapi képeslapot és a hosszú beszámolót.

    sok puszi itthonról

    VálaszTörlés
  17. Livi!
    Jaj de örülök a hozzászólásodnak!!! Te is hiányzol! Ha minden igaz, augusztus 20-án együtt bulizunk Budapesten.

    Puszillak és ölellek barátném!

    VálaszTörlés