2010. február 7., vasárnap

Jazz Funk rockpapival, new yorki bulik, na meg a hullázós játék.

Huh. Hozzácsatolnék egy örömujjongást ehhez a bejegyzéshez, de sajna nincsen ilyen opció.
Kááár.

Pénteken elmentem egy táncsuliba a 92. utcára. Jazz Funk dance. He-he-he.
A tanár egy rockpapi. Öreg bácsi, vagyis inkább öreg srác. Haja hosszú, szanaszét áll. Homlokán pánt, és a rucija is fiatalos. Folyton pattog, csak úgy sugárzik belőle a pozitivitás. Eszméletlen a mozgása.
Körülbelül 10-15en voltunk az órán. Van 3 néni is, ők amolyan szupernagyik. Jobban bírták a megpróbáltatásokat mint én :).
Nyissátok meg ezt a linket(link itt), majd kattintsatok a videora.
Már alig várom a jövő heti órát is. Jeeeee!!!

Pár hete kitaláltam, hogy elrugaszkodom a törzshelyünktől(Webster Hall), és minden héten máshová fogok menni bulizni. Csak kapcsolat kell, és akkor szinte bármelyik elegáns New York-i klubba be lehet jutni ingyen.
Facebookon egyeztettem egy Nayan nevű brazil lánnyal, hogy menjük együtt bulizni.
Péntek este vele és még 5 emberrel mentünk a Greenhouse-ba(link itt). A promoterrel a bejáratnál találkoztunk éjfél körül. Bevitt minket ingyen, megmutatta hol az asztala. Adott egy kupont, amivel 40 dolcsiért(ezt 7 felé osztottuk) kaptunk egy üveg vodkát. Hozatott az asztalhoz poharakat, jeget, narancslét, cranberry juice-t...stb. Ingyen. Aztán elment két pohár pezsgőért, és mikor visszajött, a kezembe nyomta az egyiket. Elkezdtünk beszélgetni. Elmondta, hogy hol és mikor szervez bulikat. Kérdeztem mik a legjobb helyek NY-ban. Mondta, hogy ez ahol most vagyunk, az egyik legjobb. Igaza volt. Már a design levett a lábamról. Kristályok lógtak a plafonról. Több száz... Egy másik terem fala pedig növénnyel volt beborítva. Nyissátok meg a hely linkjét(följebb beszúrtam), érdemes megnézni.
Kérdeztem a promotert ki tervezte a helyet. Nem tudta a nevét, de van még egy hely NY-ban amit szintén ez a belsőépítész-designer tervezett. Megkérdeztem nem szervez-e oda bulit, aztán meg hogy bevisz-e. Válasza az volt, hogy persze, és hozhatom az összes barátomat. Yeahhh!
Szóval így lehet ingyen bejutni, olcsón vagy szinte teljesen ingyen inni egy menő New York-i klubban.
A promoterekről tudni kell, hogy csak lányokkal állnak szóba. De ha azt mondja, hogy hozhatod a barátaidat is, akkor hívhatsz pár srácot.

Három brazil lánnyal a Greenhouse-ban

Nagyon tipikus, hogy a csinos lányokat az ajtónállók soron kívül beengedik a klubokba.
Ha viszont valaki nem szimpatikus nekik, az sose fog bejutni.

A péntek esti buli után hajnali 5kor kerültem ágyba. Délben keltem, a család nem volt itthon. Kitaláltam, hogy ma csak is rendes magyar kaját fogok enni. Lementem készíteni bundás kenyeret. Délután elmentem shoppingolni. Elképzeltem a fejemben egy magas sarkút, és most olyat szeretnék. Hát igen. Ilyen az au-pair élet. A legnagyobb gondom egy pár cipő beszerzése.

Hála Istennek nem találtam cipőt(mert ugye most Mexiko-ig tilos shoppingolni :) ), viszont egy pár Ralph Lauren fülbevalóval tértem haza. Le volt árazva 30-ról 15 dolcsira, tehát ha úgy vesszük, spóroltam 15 dolcsit :).

Szombat estére is party volt a terv. A host szüleim is leléptek bulizni, de csak azért, hogy én is elmehessek, megígérték nekem, hogy hazaérnek 11-re. Hurrá!
Tehát este 7-től 11-ig én voltam itthon 2+1 gyerekkel, 11-kor meg leváltottak a szülők, és én mentem el bulizni. Vagyis mentem volna... Több ismerőssel is bebiztosítottam magamat, hogy megyek bulizni, de utolsó pillanatban kiderült, hogy mind a 4-en inkább otthon maradnak. Ááááá.
Azért "Ááááá", mert az én host szüleim csak miattam hazajöttek 11-re, tehát ha nem lépek le bulizni, valószínűleg iszonyat csalódottak lesznek, hogy feleslegen jöttek el a barátaiktól. Felhívtam Zsófit, és elpanaszoltam neki, hogy mindenképpen el kell pár órára mennem valahová.... Zsófi pedig kitalálta, hogy aludjak nála Brooklynban. Éjfél után értem hozzá. Vittem a sakk-készletemet is. Az ágya mellett aludtam a földön, szépen megágyazott nekem, és hogy biztosan ne fázzak, rám terített 5-6 törölközőt... :)

Sokáig beszélgettünk, majd fél2 után csend lett. Reggel 10 után keltem. Beváltak a törölközők, mert nem fáztam az éjjel.
Hazajöttem Manhattanbe, itthon megreggeliztem, majd elindultam sétálni. Apukámnak szerettem volna egy újságot beszerezni, de nem találtam sehol. Egészen a 42. utcáig(Times Square-ig) sétáltam, majd vissza.
Késő délután Zsófi bejött Manhattan-be, be akartunk ülni valahová, de nem találtunk szabad helyet, így elsétáltunk Greenwich Village-be Rocko's cukrászdájába. Ott elővettem a sakk készletet és elkezdtünk játszani, de nem sikerült befejezni, mert megérkezett Laci. Vele napokkal ezelőtt egyeztettem, hogy találkozunk. Júniusban jött New Yorkba, és kint maradt dolgozni. Jó arc srác, biztosan fogunk még találkozni. Talán egy jövő heti bulin.

Az előbb chat-eltem facebookon Francine-el és Nayan-al is, és az a terv, hogy jövő pénteken az Amnesia-ba megyünk partyzni.... I can't wait!

Aztán hogy a kölykökről is írjak...haláliak voltak ezen a héten is. Valamelyik nap odajöttek hozzám, hogy kéne nekik egy hulla. Mondtam nekik, hogy válasszanak egy babát, de erre meg közölték, hogy nekik igazi kell. Aztán lassan kezdett leesni, hogy engem akarnak. Lefeküdtem nekik a kanapéra. Kérték, hogy csukjam be a szememet, ne mozogjak, ne beszéljek. Elkezdtek matatni rajtam, rám pakoltam egy halom játékot. Hallottam miközben arról beszéltek, hogy most levágták a karomat, kivették a tüdőmet...stb.
Aztán képszakadás volt, mert elaludtam :). Később arra keltem, hogy gratulálnak, hogy milyen ügyes hulla voltam, mert kibírtam, hogy nem szólaltam meg nagyon sokáig. Aztán láttam, hogy teleragasztgatták a felsőmet matricákkal, amiket jutalomból kaptam.

Később elmeséltem a 6 éves kisfiúnak, hogy az egyetemen hogyan boncolunk valójában. Tátott szájjal figyelt, majd végül közölte: "Én is orvos akarok lenni."

6 megjegyzés:

  1. a végén még tényleg orvos lesz
    vagy ny-i helyszínelő ;)
    menő a klubéleted ;)

    VálaszTörlés
  2. Ez a gyerekes sztori aranyos volt nagyon :) Na, látom beindult végre a partygépezet. Hajrá! Ha meg 30 dolcsiról volt leárazva, miért nem vettél egyből 2 pár fülbevalót? :) Puszi, jövő héten találkozunk

    VálaszTörlés
  3. RENKOVIC!
    "vagy ny-i helyszínelő", ha-ha-ha.

    DÓRI!
    Már alig várom a bulit DC-ben. Szombat reggel a Fehérházba szeretnék menni, este pedig bulizni arra a népszerű helyre :).
    Deal?

    VálaszTörlés
  4. :):)csúcs bejegyzés (: a bulik biztosan jók a kicsik aranyosak. +NY kell ennél több :)

    Korni

    VálaszTörlés
  5. Hát ez jó!
    Hulla jó voltál:)
    A klub belseje tényleg elképesztő,frankón néz ki!Iszonyat jól meg lett csinálva!Jó,hogy jól telt a hetetek Csillivel,szegény Dórit leszámítva,aki ezek után biztosan jó sokáig nem fog saját lurkóra vágyni;-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik a klub, szeretném megnézni személyesen is, viszem a majmokat is a dzsungelemből :P
    Haha, a kicsik nagyon édesek, ennivalóan dinkák (tiszta Dzsumik) :P :D

    VálaszTörlés