2010. július 25., vasárnap

Megjegyzésekre válaszolok

Sziasztok!
San Franciscoban reggel fél hat van(New Yorkban fél 9).
Sajna a belső motorom még a New York-i idő szerint működik, így korán keltem.
Az utóbbi napokban New Yorkban annyira elfoglalt voltam, hogy nem volt időm rendesen reagálni a megjegyzésekre, és ezért ezer bocsánat. Gondolok rátok folyton, gyakran többször is elolvastam a hozzászólásokat, mert annyira pozitívak, viccesek, informatívak.

Mivel itt kora reggel van, és ilyen korán még se reggeli, se városnézés, tökéletes alkalom nyílik arra, hogy végre válaszoljak nektek erre-arra.
Most kétszer újraolvastam a hozzászólásokat, és... :

A cuccaimra nagyon vigyázok majd Kaliforniában. Még tegnap este New Yorkban elmentem venni lakatokat, és mikor ideértem San Franciscoba, vettem még egyet :).
Szóval minden jól le lesz zárva. Minden városban lányszobában foglaltam szállást, talán a lányok a fiúnál megbízhatóbbak(???).
Fruzsi, azért nem írtam le neked, hogy hogy van a szívószál angolul, mert mosoly jelek közé raktad a mondatodat, és azt hittem viccből írod a kérdést :).
Lili, igazad van, annyira lefoglal California, hogy szinte eszembe se jut a barátom. Azaz az ex-barátom. Még hozzá kell szoknom a gondolathoz (: , hogy ő már csak ex-barát. Még egy hete sincsen, hogy szakítottam vele. Egyébként azóta egyáltalán nem kommunikáltunk, valószínűleg ez így lesz marad.
Ági, klassznak tartom, hogy egyáltalán nem félsz az egyedül utazástól, és jól megtalálod az egyedüllét pozitív oldalait. Én kicsit féltem a dologtól. Mikor a repülőn ültem California felé, volt egy kis félelemérzetem, de amint megérkeztem, és elfoglaltam a szállásomat, majd összehaverkodtam a szobatársakkal, minden félelmem elszállt :). És most egyelőre ott tartok, hogy élvezem a "magány" előnyeit, de igazából semmi más nem számít, csak az, hogy ma San Franciscoban ébredtem fel, és nemsokára nekivágok felfedezni a várost :).
Niki, köszönöm a "rondán is szeretni fogjuk a blogodat!!!" hozzászólásodat, örültem neki, és bíztam benne, hogy így lesz :). Egyébként már biztosan észrevettétek, hogy a hátterem újra a régi :).

DC.Dóri és Csilli, de most tényleg, hogy a fenébe férek bele 2 bőröndbe az au-pair évem végén? Valóba nem normális. Persze van egy harmadik, üres bőröndöm. Talán a California után New Yorkban annyi szuvenírt fogok venni, hogy arra is szükség lesz .... (:

Niki, miután vége a Kalifornia/Las Vegas/Grand Canyon túrának, visszautazom New Yorkba. Érkezésem napján a hostcsaládomnál fogok aludni, és a következő nap is ott alszom, de akkor már nővérem is velem lesz. Következő nap érkezik a családom(apu,anyu,hugi) NYba, velük a reptérről Washington DC.-be megyünk, majd két ott töltött nap után vissza NYba még 6 napra, ahol hotelben fogunk megszállni(az egész család), és utána aug. 16-án mind hazarepülünk Magyarországra, csak én nem azzal a géppel mint ők.

Renkovic, a spéci grapefruit kanálnak tényleg jobban örültem, mint a hiper-szuper fejhallgatónak :). De egyiket sem hoztam el Californiába :D. Magyarországon lesznek felavatva.

Csengének üzenem, hogy a blog jobb oldalán megtalálja az au-pair ügynökségem linkjét!

Balázs, néha tényleg azt hiszem, hogy csak lányok olvassák a blogomat, és ekkor Te írsz egy hozzászólást, és kiderül, hogy mégsem csak lányok.. :). Hurrá!

Chily, enjoy NY and Miami :) !

Hugi, alig várom, hogy megismerjem a pasidat :). Már csak bő 3 hét...

Legközelebb már San Franciscorol írok.
Üdv:
Évi

15 megjegyzés:

  1. Évi:) bő3hét? neeem.:) nincs 2hét se*.* szeretlek.Vigyázz magadra!!! és csodálatos élményeket :)

    VálaszTörlés
  2. Nagy kaland! Szerintem így szakítás után jót is tesz mindez Neked.

    Üdv.
    Kriszta

    VálaszTörlés
  3. :) nem baj, Csilli válaszolt! :)
    Az én sztorim röviden, h németben voltunk a kis(volt) osztályommal... elmentünk egy ien kocsmaszerűségbe sörözgetni, iszogatni...egy ponton kellett volna szívószál is. nade senki nem tudta, h van angolul (nem h németül.. még a német tanárnő sem tudta.. :))
    hahaha akkor vicces volt!! rajtakaptuk a tanárnénit a hiányosságon :)

    Remélem jól vagy SF-ban!
    Amerikában a második kedvenc városom... persze new york után... Ha csak 2 helyre utazhatnék el amcsiban, keleti part 1, nyugati part 1 város, akkor new york és SF lenne az tuti :)

    Fruzsi

    VálaszTörlés
  4. Szia Bátor Csajszi! Mert bizony nekem nagyon bator dolgonak tunik h egyedul nekivagtal, de ez a mentalitas ami miatt soha semmirol nem fogsz lemaradni az eletben! :) Es ez SZUPER!!!
    Go go Daisy Duke :):):) Puszi, Mono

    VálaszTörlés
  5. Jól vagyok, minden OK, leírhatatlanul szuperjó napjaim volt San Franciscoban. Holnap hajnalban indulok Santa Barbarába, juhúúú!

    VálaszTörlés
  6. jó, hogy kitetted az ügynökséged linkjét, ha valaha végzek a cseh szakkal new yorkba tervezek tölteni egy au pair évet és már keresgélem az ügynökségeket mert optimista vok xD
    na további jó nyaralááást :D

    VálaszTörlés
  7. Jelezném, hogy férfi létemre én is rendszeres olvasója vagyok a blogodnak. :-)
    Élményekben gazdag utat kívánok! :-)))
    Üdv.
    EdgaR

    VálaszTörlés
  8. Istenem,hogy irigyellek,amiért látod azt a szép piros hidat San Fransiscoban!Nekem az a város nagyon tetszik,sok jó sorozat,meg film is készült ott. A nyitott villamost ki ne hagyd! :)
    További szép kalandos élményeket!

    VálaszTörlés
  9. szia!

    Most találtam csak rá a blogodra, az elejétől elolvastam. Hú! Nem semmi, hogy így végig csináltad! Szuper,hogy ennyi új helyen voltál, ennyi emberrel megismerkedtél. California biztos iszonyat jó.
    (Kár,hogy végülis Seattle-be nem mentél el.A kedvenc városom ,az a Petra akit a blog elején említettél ő nem ír esetleg blogot?)

    Remélem a maradék ott töltött idő is ilyen jól telik majd!

    puszi: Andi

    VálaszTörlés
  10. Szia Andi!
    És meddig tartott végigolvasni az egészet?
    Na ok, tudom, hogy nem mérted le :).

    Petra néhány hónap után hazament Seattle-ből. Volt blogja, írt bele néhány bejegyzést, de titkosítva van, a családja számára írta.

    Üdv, Évi

    VálaszTörlés
  11. le vagy maradva :P a blogozással

    VálaszTörlés
  12. Elkezdtem írni a "California" bejegyzést, minden nap megtoldom egy picit...

    VálaszTörlés
  13. Szia! Régen kommenteltem már. Remélem, hogy jól telnek a napok a családdal. :) Várom már a beszámolót az utazásról is! Jó utat hazafele! :)
    Évi

    VálaszTörlés
  14. Óóóó mostmár nem bírom *-*

    California begyzést akarok!

    FRuzsi

    VálaszTörlés