2010. július 20., kedd

Pontosan egy éve New Yorkban

Sziasztok!
Pontosan ma van egy éve, hogy megérkeztem New Yorkba.
Az elmúlt év során annyi élményre tettem szert, le sem tudnám írni mindet :).
Természetesen nem nagy rózsaszín ködként jellemezném az elmúlt hónapokat, mert bizony értek csalódások, követtem el hibákat. Majd csak a jövő dönti el, hogy tanultam-e azokból a hibákból :). Ha igen, akkor megérte elkövetni őket :).

Tegnap éjjel egykor feküdtem le, ma reggel hatkor keltem, pedig csak 8-ra volt az ébresztő beállítva. Túlságosan pörgök :). Sok minden áll szervezés alatt.
Megyek Kaliforniába, jön a családom New Yorkba, megyek haza Magyarországra, szeptembertől folytatódik az egyetem...

Négy nap múlva indulok San Franciscoba. A szobám úgy néz ki mint egy háborús övezet. Ki kellett tenni a székeket a szobámból, hogy le tudjak tenni a földre két nagy bőröndöt. Egyikbe a kaliforniai cucc, másikba az egész éves...

A kaliforniai utammal kapcsolatban...:
Vasárnap a feje tetejére állt minden. A részletekről majd később, még saját magamnak is meg kell emésztenem...

Szép napot mindenkinek,
Ölellek Titeket,
Évi

4 megjegyzés:

  1. Boldog évfordulóóóóóóóóóóóót :)))))

    Fruzsi

    VálaszTörlés
  2. El sem hiszem, h. egy év eltelt,amióta próbáltuk lemérni a bőröndöt hány kiló lehet.Rosszul voltál, hányingered volt stb. .Mondtam, ha még emlékszel, bármi bajod is lesz, föl kell szállnod a gépre mert várnak rád.Egy-kettőre eltelt az egy év és gondolom ugyanolyan érzések kavaroghatnak Benned, mint akkor Budapesten.De ne felejtsd!: föl kell szállnod arra a gépre, mert nagyon sokan várunk Rád!Puszillak, és nemsokára ölellek: anya

    VálaszTörlés
  3. Te jó ég!Hogy telik az idő!1 ééééévvvv...
    Annyira gyorsan telik az idő,mintha valaki elcsalná a másodperceket:)
    Jó utat San Fransiscoba,legyen szép időtök,és szuper nyaralásotok!
    Szabina

    VálaszTörlés
  4. Happy anniversary, Evita!
    Szinte tegnap volt, hogy taliztunk a Broadway és a 17th St sarkán. A mai napig emlékszem rá! Féltem, hogy nem foglak megismerni, de aztán mégis :)
    Kitartást a gyerekekhez a hétre, ülj rá a bőröndökre és szombattól már csak Californiát kell élvezned.
    Sok puszit küldök Brooklynból!!!
    Csilli

    VálaszTörlés