2010. augusztus 13., péntek

Bocsanat!!!

Bocsanatok kerek mindenkitol, hogy igy eltuntem, de egy hete nincsen internetelerhetosegem.
Visszajottem Kaliforniabol-Nevadabol-Arizonabol New Yorkba, es most itt vannak a szuleim es hugom Magyarorszagrol, es a noverem Malajziabol, szoval a mindennapos reggeltol estig tarto programom: VAROSNEZES!
Es ugye sosem fogynak el a latnivalok New Yorkban :)

Mar csak 3 napom van hatra New Yorkban, es amikor ebbe belegondolok, majdnem elsirom magamat, de ugyanakkor orulok is annak, hogy hamarosan otthon leszek. Nagyon vegyesek az erzesek.
Nem vagyok szomoru, sem nagyon boldog, hanem hanem valami olyasmit erzek, amire nem letezik megfelelo szo :).
Ha bogni fogok :) amikor felszallok a repulore, azt mosolyogva fogom, mert nincs okom szomorkodni.
Fantasztikus evem volt!

A kalifornias bejegyzes mar egy hete 99%-ban elkeszult, de a hianyzo 1%ot hetfon fogom megirni, szoval keddre igerem a nagy utam beszamolojat.
Elozetesen csak annyit, hogy hiper szuper fanatasztikus volt az ut. Jartam San Francsicoban, Santa Barbaraban, Los Angelesben, San Diegoban, Las Vegasban es a Grand Canyonnal, es olyan elmenyekre tettem szert, amelyek evekig taplalni fognak.
Tehat a beszamolo sok-sok keppel hamarosan...

En pedig a kovetkezo napokban bucsut intek New Yorknak...
Olelek mindenkit,
Evi

21 megjegyzés:

  1. Jajj tudom, hogy elfoglalt vagy, igazán megérdemled már a család társaságát!!!

    én csak azt hittem, hogy mivel már rég hazajöttél, már készen van a beszámoló :D

    köszi az életjelet, akkor várunk még egy kicsit ;)

    puszi Fruzsi

    VálaszTörlés
  2. Szia Evi,

    ugye tudod hogy jeloltek golden blogra helyi ertek kategoriaban? Nezd csak:http://bit.ly/duzjbn
    gratulalok neked, Juci

    VálaszTörlés
  3. grat a jelöléshez, megérdemelt ;)
    jó maradék időtöltést new yorkban
    szerintem ez a legjobb az egészben hogy a szüleid meg a tesóid is veled vannak és megmutathatsz nekik élőben mindent nem csak képeken
    várjuk a beszámolót a másik partról :D

    VálaszTörlés
  4. Úgy örülök neked Evita! Örülök, hogy jól érezted magad, aztán annak is, hogy most együtt van az egész családod, és megmutathatod nekik a kedvenc városodat, és főleg annak, hogy egy hét múlva már otthon leszel, és eszed a kakós csigát, majd megnézed a tüzijátékot!!!

    Kár hogy DCben nem tudtunk már találkozni, de mindent be fogunk pótolni szeptemberben. Vagy októberben. Vagy amikor legközelebb leszünk ugyanazon a helyen ugyanabban az időben :)

    Gratulálok a jelöléshez! Remélem nyersz :) Lehet szavazni? Mert ha igen, akkor mindenki irány, és szavazzatok Evitára!!!!

    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Szia Évi!

    Ez a goldenblog... Csúcs!!! Nem is tudtam, hogy ilyen is van. Nagyszerű már az 50-es listán is szerepelni. Szorítunk valami előkelő helyezésért.

    Niki

    VálaszTörlés
  6. Nagyon koszonom a gyors kommenteket!
    Jeloles? Mifele jeloles?
    Livi baratnom beszelt valamirol korabban, lehet ugyanarrol van szo...

    Megnyitottam a honlapot(koszi Juci), de nem volt idom elmelyedni benne, nagy a hajtas itt New Yorkban. Egy anya, egy apa, egy nover es hugi sok munkaval jarnak hahaha. Es megtobb orommel...

    Ket napig voltunk Washington DCben, nagyon tetszett a csaladomnak, es most 3. napja vagyunk New Yorkban.
    Az idoven nagyon nagy szerencsenk van, es minden OK!

    Faj a szivem, hogy meg nem tettem fel a California bejegyzest, mert am benne van mar par ora munkam, de ami kesik, nem mulik, ugye?
    Puszi mindenkinek!!!

    VálaszTörlés
  7. Kedves Évi!

    Sokfelé jártam már a világban, de az USA-ban még sosem. Egyszerűen nem vágytam rá, nem érdekelt. A blogodat olvasva viszont bejegyzésről-bejegyzésre érlelődött bennem az elhatározás, hogy igen, ezt látni kell. Köszönöm, hogy ilyen lelkesen meséltél!

    VálaszTörlés
  8. Szia Évi!
    Képzeld én is fogorvosnak fogok tanulni, csak én Szegeden. Nagyon örülök, hogy jól érezted magad, tudtam én! Hiányozni fog a blogod! Várom a kaliforniás bejegyzést!
    puszi:Lili

    VálaszTörlés
  9. Szia!

    A minap kezdtem neki a blogodnak-legelőről.
    Élmény volt, és kb. mintha én is ott lettem volna. :)
    Tudom, ha azt írnám, hogy "Jé, milyen gyorsan eltelt ez az egy év!" bizony hülyének néznél :D, de a bejegyzések alapján egyszerűen csak úgy elröpült.
    Várom a hosszú beszámolót!

    Üdv,
    Rita

    VálaszTörlés
  10. huuu wooowww, na végre :P ( mármint örülök, hogy végre hallok felőled ) izgatottan várjuk Cal. beszámolót.

    ja, és :) képzeld 99%, hogy én is NY-ba megyek. holnap lesz egy utolsó megbeszélésem a családdal :)
    nagyon várom már

    kellemes utathazafelé!

    VálaszTörlés
  11. Szia Évi!

    Nézem a számítógépen az órát...
    Talán már haza is értél... Ha nem, akkor is már úton vagy hazafelé (ha jól számolom).
    Furcsa belegondolni, hogy már csak egy-két bejegyzést olvashatunk tőled. Persze neked mindannyiunknál furcsább/rosszabb/jobb és mindezek együtt.
    A sulikezdésig visszalévő időt használd ki!! Utánna pedig mindent bele!!
    Fontos!! A rokonlátogatások között ne felejtsd el a Kalifornia bejegyzést velünk megosztani!!:)

    Niki

    VálaszTörlés
  12. Szia,

    remélem minden rendben volt hazafele és már a saját ágyadban aludtál:)

    VálaszTörlés
  13. OK! Bocsánatkérés elfogadva!

    Mert egy évig úgy érezhettük mi is ott vagyunk, veled éljük az életed, kalandjaidat.

    És most hogy hazajöttünk úgy érzrm, New York
    Nélküled, és írásaid nélkül csak egy almahéj!

    PuszAp

    VálaszTörlés
  14. Szia! Oh... Véget ért a filmed, amit az USA-ban forgattál. :( Közhely, de tényleg nagyon gyorsan elrepült ez az év. Még csak most olvastam Csilli blogjában, hogy egy Évi nevű lány írt neki, és majd közösen utaznak Miamiba. Most meg már otthon vagy! De biztos nagyon jó Neked itt is. :) Persze, fontos, hogy olyan helyen legyen az ember, ami tetszik neki, ahol jól érzi magát, de ha a szerettei közelében van, akkor talán mindegy, hogy a világ melyik pontján van. Kellemes időtöltést a suli kezdésig, és egy nagy kalappal előre is! Szuper fogorvos leszel alig 1 éven belül. :) Örülök, hogy részese lehettem a nagy Kalandnak!

    Évi

    VálaszTörlés
  15. Már tűkön ülök és kifúrja az oldalamat a kiváncsiság:)

    VálaszTörlés
  16. Kíváncsi vagyok, milyen lesz a kaliforniai beszámoló és bár már hazaértél remélem szuperül telt az utolsó 3 nap és sikerült az "akklimatizálódás" a magyar levegőhöz:)

    VálaszTörlés
  17. Hehehe, bocsi.
    Mikor hazaértem, elhívtak barátok a Balcsihoz, és el is mentem :). Ma jöttem haza, így mától végre tényleg van időm foglalkozni a blogommal.

    VálaszTörlés
  18. Jól is tetted,hogy voltál Balcsin!De fura ezt olvasni a te tolladból-"BALCSI-n voltam".
    Akkor most már nem írod,hogy leugrottam Long Islandra,vagy a Central Parkba :(
    De azért Californiát én is kíváncsian várom! :)

    VálaszTörlés
  19. Hohohohooo Evi adj jelet!!:)
    Puszi NY-bol!!!!:)

    VálaszTörlés
  20. Zsófi, még élek!!!

    Szabina, nekem is furcsa, hogy a Balcsi szót írom le Central Park helyett :) :) :)

    California beszámoló kész!!! Bruháháááá!!!!!

    VálaszTörlés