2009. szeptember 7., hétfő

Parádé Brooklyn-ban

Ma van Amerikában Labor Day, azaz a Munka ünnepe. Persze úgy mint nálunk, itt sem dolgozik senki ilyenkor . Én például délután 1-ig az ágyban lustálkodtam.

Hívott Csilli, hogy Brooklynban fesztivál van. Kicsit macerásan jutottam el Brooklynba, mivel a felvonulás miatt lezárták azt a metróállomást, ahová megbeszéltük a találkozót.
Végül az Eastern Parkway helyett a Grand Army Plaza-nál futottunk össze.

Nagyon szép tér, ráadásul pont akkor ért oda felvonulás. Nagy dübörgő kocsik jöttek, rajtuk egy halom feka ült...



Meguntuk a felvonulást nézni(vagyis inkább megéheztünk), és elmentünk harapni valamit. Később több jelmezessel is összefutottunk az utcán.





A parádéruhám :D

Ezek pasik :)

Dóri és Csilli

Úton a Prospect Park felé elmentünk egy ház mellett, ahol éppen "kiárusítás volt". Na és mit találtunk az eladó könyvek között?


:D

Ez a ház pont Csillinek való :)

PROSPECT PARK
Hatalmas zöld terület Brooklynban. A manhattani Central Park jut róla eszembe.
Nagyon-nagyon-nagyon szép!!!




Hófehérke az erdőben... :)

1 megjegyzés:

  1. Szia, nemrég találtam a blogodra, nagyon szuper, szeretm olvasni ahogy bemutatod New York -ot.
    A képek is ügyesek!

    Én Londonban vagyok lassan 3 éve, én is au pair volatm 1 évet, itt- de amerikai családnál. Én is kedvet kaptam New Yorkba menni, sajnos az au pairségről már lecsúsztam korban, úgyhogy most túristáskodásra gyűjtök, talán jövőre ki tudok menni :)

    VálaszTörlés