2010. március 14., vasárnap

Babysitter(munka?)

Pár nappal ezelőtt, miközben a kislánnyal sétálgattam az Ötödik Sugárúton, néhány sms-t váltottam Zsófival.

Kislány: Éva, mit csinálsz?
Én: Sms-t írok Zsófinak.
Kislány: Mit írsz?
Én: Azt, hogy este munka után elugrom hozzá Brooklynba.
Kislány: Munka után? Te dolgozol?
Én: Igen. Babysitter vagyok. Most is éppen dolgozom. Rád vigyázok.
Kislány: Éva, ez nem is munka. Az amit anyu és apu csinál, az munka, de az amit te csinálsz, az nem munka.
Én: Dehogynem, ez munka.

Szegény négy éves kislány azt gondolja, hogy én azért töltöm vele a hétköznap délutánjaimat, mert jól érzem magam vele. Ha-ha-ha...

Az igaz, hogy nagyon szeretem őt, de az is igaz, hogy ha nem fizetnének azért, hogy vigyázzak rá, nem csinálnám.

Arról pedig, hogy a babysitterkedés munka-e vagy sem, a következő véleményem:
Minden olyan cselekvés amit a szabadidőd rovására csinálsz, és nem csinálnád ha nem fizetnének érte, az munkának számít.
Ha csak a fizikai vagy szellemi igénybevételt vizsgálnánk meg, akkor a babysitterkedés valóban nem számítana munkának, de ha a felelősséget is figyelembe vesszük, akkor a babysitterkedés számít a világon a legfontosabb munkának.

Téma lezárva.


És most nézzük a hétvégét.
Péntek este itthon maradtam dolgozni, mert a szülők elmentek egy barátjuk szülinapi bulijára, és megkértek, hogy tegyem le a kölköket aludni, aztán pedig őrizzem az álmukat amíg haza nem érnek a buliból.
Időben ágybaparancsoltam őket. Nem volt se hiszti, se nyavalygás, amit egyébként a szülőknek mindig levágnak. Engem már eléggé jól ismernek ahhoz, hogy tudják, úgysem tudnak rám hatni, csak saját magukat fárasztják a felesleges kis röhejes próbálkozásaikkal. Így inkább rögtön becsukják a szemüket, nem beszélgetnek...és pár perc múlva már alszanak is. Hurrá!!!

Másnap, szombat reggel elmentem a gym-be. A gym jelentése edzőterem/tornaterem.
A sport-centrum ahová járok, 8-10 perc sétára van tőlünk. Nagyon klassz hely. Van úszómedence, futópálya, szauna, tornatermek(jóga,pilates...), edzőtermek(kondigépes; kardiogépes)...stb. Minden amit akarsz. Az a saját szabályom, hogy heti minimum háromszor megyek. Eddig minden héten sikerült betartanom. Ezen kívül heti egyszer tánc is van, így az 5 hétköznapi szabad délelőttből 4 már nem is szabad.
A maradék 1 nap a shopping-nap. Ez a nap bűnös azért, amiért néha elköltöm a heti fizetésemet.
Most azon gondolkozom, hogy át kéne a shopping napot is transzformálni gym-nappá. Hmmm...

Tehát szombat reggel elugrottam a gym-be, majd vissza haza zuhanyozni, majd irány Bronx. Ott lakik a pasim.
Annyira de annyira kedves volt, úgy várt, hogy az ágyon a párnámon egy doboz szalaggal átkötött csokoládé volt. Nagyon különleges csoki volt, és nagyon finom :).
Az volt a terv, hogy a szabadban fogjuk tölteni a hétvégét, de úgy zuhogott az eső, és olyan szélvihar volt, hogy nem lehetett kimozdulni. A program gyorsan megváltozott fagyi evésre és TV-nézésre. Vasárnap reggel egy fél órára csitult a vihar(ami már 3. napja szünet nélkül tartott), így gyorsan elugrottunk a törzshelyünkre reggelizni, ahonnan mikor hazaindultunk, már újra zuhogott...

Most vasárnap este van, már Manhattan-ben vagyok az ágyikómban és bejegyzést írok nektek, aminek most itt a vége, fuss el véle :) .

2 megjegyzés:

  1. Sajnalom,hogy ilyen rossz ido volt es nem sikerult talakoznunk,de ami kesik nem mulik :) A bejegyzesed utolso mondata tetszett a legjobban :)
    Puszi

    VálaszTörlés