2009. július 19., vasárnap

Az indulás előtti estén

Sziaszok!

2009.07.20
Hajnali egy múlt, végre összepakoltam :) . Csak fél kilóval lépem át a megengedett súlyhatárt, majd meglátjuk mit szólnak hozzá a reptéren... Max itthon marad egy cipő :) , na bummm, majd veszek kint egyet :) .
Kicsit nehéz volt lemérni a bőröndöt, mert ugye ha rátesszük a mérlegre, akkor nem látszik a mérleg kijelzője. De itt egy trükk(apucitól) azoknak, akik szintén szembetalálkoznak e problémával: Állj rá a mérlegre, nézd meg hány kiló vagy, majd állj rá újból, de bőrönddel együtt. Ezek után vond ki az eredményből a súlyod, és tá-tám! -megvan a nemvárt eredmény. Azért "nemvárt", mert tuti több a megengedettnél. :) . Ilyenkor következik az, hogy kipakolod a testápolót és a sampont.... azzal a címszóval, hogy majd veszel kint, ott ugye úgyis olcsóbb. Nekem erre hál Istennek nem volt szükségem... szóval még bent van a testápoló. :) Majd akkor fogom kivenni, ha nem nézik el a +1/2 kilót. Majd meglátjuk mire megyek a mosolyommal.

Annak ellenére, hogy rengeteget utaztam már, még sosem találkoztam "súly problémával".
De amikor az ember lánya Amerikába megy, ráadásul egy évre, oda ugye több cuccot kell vinnie mint a horvát tengerpartra :).

Hogy miért megy az ember lánya Amerikába??
Egy szóval összefoglalva: KALAND!!!!!!!!!!
Egy év múlva végeznék fogorvosként. Valahogy ezt a "doktornéni" dolgot még korainak érzem. Ismeritek a mondást: Megszoksz vagy megszöksz. Én az utóbbit választottam.

Hogy hová megyek? Irány NEW YORK!

Hogy mit fogok csinálni?
Dolgozni(au-pair) és tanulni ... és nem utolsósorban utazgatni. Még ott sem vagyok az USA-ban, de egy augusztusi utazás repjegye már a kezemben. Irány Florida!!!!!
Ezer hála és köszönet Csillinek (aki már néhány hónapja kint van New Yorkba), hogy megszervezte és elintézett mindent a Floridai nyaralással kapcsolatban. Na és köszönet Dóri anyukájának is, amiért kivitte a pénzt Csillinek.


Már csak néhány óra, már nem is izgulok ... 11.10kor indul a gépem Ferihegyről.
A légitársaság a Lufthansa. Indulás 11.10kor Ferihegy 2-ről, érkezés Frankfurtba 12.50kor, majd 4 óra dekkolás következik a frankfurti reptéren. Vááááá!
Dóri tesóm erre csak azt mondta, hogy örüljek neki, így legalább tuti nem késem le az átszállást.
Frankfurtban úgyis lesz mit csinálni. Pl. elkölteni azt a 35 eurót, amit pár napja találtam egy rég eltűntnek vélt pénztárcában :).
Na és a legfontosabb, hogy Frankfurtból már heten(au-pairek) indulunk tovább NY-ba, tehát lesz kikkel ismerkedni.
A 4 óra terminálozás után, azaz 17.00-kor repülök tovább egy Boeing(Apu szerint "bő ing") 747-411-es fedélzetén. Érkezés NY-ba(Kennedy reptér) 19.35kor. Na, ez így most úgy tűnik, hogy a menetidő 2 óra 35 perc. De egy frászt!!! Adjuk csak hozzá a 6 óra időeltolódást.. így már 8óra 35perc a menetidő.
Az út alatt majd elolvasom az egyik New York-os útikönyvet. Hangsúlyozom: az egyiket, mert ugye kettő is van. Először vettem egyet, aztán találtam egy vastagabbat, azt is megvettem...
Legközelebb már New York Cityből írok. Kalandra fel!!!

Évi

2 megjegyzés:

  1. Szia Évi!
    Örülök, hogy elkezdtél egy blogot :)
    Most még Frankfurtban ülsz a reptéren, de nemsokára indulsz New York felé. Jön a 4 napos orientáció, aztán kezdődik a munka....de sebaj, augusztusban Florida!!!
    Már várunk nagyon!
    Puszi, Csilli

    VálaszTörlés
  2. Évi!!!! Te is blogolsz, jaj de jó!! :) Most már a repülőn ülsz, és valami hiperszuper filmet nézel, és eszed a mirelit kosztot xD Ha minden jól megy (miért ne menne?), akkor vasárnap én is beszabadulok a citybe, és tudunk találkozni! Addig is érezd nagyon jól magad, és ne aggódj, ha valami otthon maradt ;) A vasárnapi viszontlátásra, puszi, Dóri

    VálaszTörlés