2010. november 27., szombat

Zárom soraimat

Sziasztok!

Az elmúlt két napban folyamatosan videót szerkesztettem :). Ki gondolta volna, hogy egy 15 perces kis filmet ennyi ideig tart összerakni! Kitartást kívánok a végignézéséhez (a bejegyzés végén van).
Csütörtök este szerkesztés közben azt vettem észre, hogy hoppá, hajnali 4 van, én pedig ugye 8-tól beteget kezelek, talán jobb lenne végre aludni :).
8-ra katonásan, fehér köpenyben, munkára készen ott voltam az egyetemen, viszont a betegem elfelejtett(?) eljönni. Lol :D .

Három hónapja vagyok itthon. Ez idő alatt betöltöttem a 25. évemet, visszarázódtam a suliba, volt au-pair találkozó, sok-sok jó buli, és ma leesett az első hó is :).

Miután hazajöttem New Yorkból, nem sokkal utána a host apukám írt egy emailt, ami feltette a koronát az évemre:

" Éva, csak azt szeretném elmondani neked, hogy mennyire hálásak vagyunk, hogy itt voltál nekünk, és, hogy milyen nagyon szeretünk téged. Egészen biztos, hogy hiányozni fogsz. Nagyon szórakoztató, laza és szuper vagy. Mindezen kívül nagyon professzionális és csodálatos voltál a gyerekekkel.
Ha bármikor segítségre, referenciára van szükséged, nagyon örülnék, ha segíthetnék! Ha felénk jársz, az otthonunk mindig nyitva áll előtted, nálunk bármikor megszállhatsz.

Őszintén mindenből a legjobbakat kívánom neked az élet minden területén.
Nagyszerű ember vagy, és mi szerencsések vagyunk, hogy ismerünk téged.
Szeretettel,
D "

Sejthetitek, hogy ezen sorok után nem maradt szárazon a szemem.
Egy kis fájdalmat éreztem kicsi lelkem, mert hiányoznak, és örömöt is, mert biztosan tudom, hogy szeretnek, és nem bánták meg, hogy egy évvel ezelőtt engem választottak au-pairnek.
Sok-sok adrenalin szabadult föl. Tudjátok, arról beszélek, mikor az ember sírva, hangosan nevet, hahaha.
Na jó, egyszerűsítsük le: egyszerűen jólesett az e-mail :).

Azóta kaptam még üzenetet, akkor is az apuka írt, hogy "Hiányzol a NY-i családodnak!".


A fogadócsaládommal való kapcsolatomat úgy írnám le, hogy nagyon jó volt, de azért akadtak néha apró problémák, és pont ezen apróságok miatt nem tudtam mindig tisztán, hogy hányadán is állunk :D.

Az asztalom sarkán három becsomagolt ajándék van. Arra várnak, hogy feladjam őket Amerikába. Apukának csokoládét, a törpéknek legót vettem, anyukának pedig egy nyakláncot.
Remélem majd sikerül megérkeznie a csomagnak az ünnepekre.
Persze az lenne az igaz meglepi, ha személyesen vinném el, de a repjegyet még mindig nem adják ingyen:).

Egyébként nagyon rossz, hogy itthon nincsen keresetem. Persze a szüleimtől több mint a maximális támogatást kapom meg, de azért mindenki tudja, saját pénzt nyugodtabb szívvel költ az ember :) :) :).
Szóval mostanság nem ugrom el New Yorkba.
De ha egyszer menő fogorvos leszek, évente fogok menni. Szorítsatok nekem!


Hogy meséljek a kinti nagy csapatról, amit Csilli, Dóri, Zsófi és én jelentek, arról kell, hogy beszámoljak, hogy a kint kezdődött barátság megszakítás nélkül folytatódik itthon. Korábban nem ismertük egymást, de New York összehozott minket. A New York-i barátság a miénk :).
Mikor mindenki hazaért, csaptunk nagy welcome bulit :).
Igyekszünk időnként Pesten összejönni, és nem telik el úgy nap, hogy ne kommunikálnánk.
Már azt várom, hogy mikor utazunk el újra együtt valahová.
Dórival már szervezkedésbe is kezdtünk. Ázsia lenne a cél. Egy hónap alatt 4-5 országot látogatnánk meg :). Ideje felfedezni a ferde szeműek világát is! Nővérem blogja volt a kedvhozó.
Ha az út megvalósul, újra blogírásba kezdek, mert ugye az élményeket meg kell osztani! :) :) :).
Úgy lesznek csak igazán élmények.

Gyakran kérdezik, hiányzik-e New York, én pedig azt szoktam, mondani, hogy nem is igazán New York, hanem inkább az az élet hiányzik, amit ott éltem.
Azért valljuk be őszintén, hogy New York City egy koszos, büdös nagyváros, tele egy halom őrülttel :).
De én nagyon szeretem ezt a várost. Tele van jellegzetességekkel, sajátos élet folyik ott.

Minden városba, országba beleszeretek, aminek van saját, erős karaktere. New York City ilyen. És én hálás vagyok, hogy a része lehettem a forgatagnak, és szemet hunyok afelett, hogy néha köhögtem a szmogtól :).

Miután megkérdezték hiányzik-e New York, és választ is kaptak, a következő kérdés Honey felől érdeklődik.
Vicces, de ha találkozom valakivel, már előre tudom, hogy ez így lesz.
És a sablonválasz így szól :) :
Honey-val szakítás óta nem beszéltem. Nem keresett, én sem kerestem őt. A facebookon láttam, hogy levelezett egy barátommal, és innen tudom, hogy még él, jól van, és a humora is a régi :).
Amikor a záró videót szerkesztettem, először nem tettem be róla képet, majd végül csak beillesztettem egy-kettőt. A fantasztikus évemnek ő is a része volt, így legyen benne a záró videóban is :).

Erről ennyit.
Ámen :).

Sokan mondták, hogy megváltoztam Amerika óta.
Mikor megkérdem, hogy mégis miben, olyan válaszokat kapok, hogy "átvetted az ottani mentalitást", "folyton Amerikáról beszélsz", "borzasztóan affektálsz", vagy "mindenkit csak terelgetsz, pedig már nem vagy babysitter".
Erre csak azt tudom mondani: hahahahaha. Majd a borzasztó affektáláson megpróbálok változtatni, a többit meg hagyjuk...

Páran azt is mondták, hogy hallani a beszédemen, hogy Amerikában jártam.
Nos, nekik azt üzenem, hogy én mindig ilyen hülyén beszéltem, mert beszédhibás vagyok !!!
Ezért is írok blogot. Az írás sokkal jobban megy, mint a beszéd...

Azt soha, senki sem kérdezte, hogy én mit gondolok arról, hogy vajon miben változtam New York óta.
És mivel nem kérdeztétek, de én el akarom mondani, most leírom :).

Korlátok sokasága dőlt le. Nyitott a világ, és annak meghódítását csak az anyagiak gátolhatják meg. Bármikor képes lennék bárhová elmenni. Nem félek attól, hogy esetleg nem fogom tudni megértetni magamat. Ha nem jön senki, sebaj, megyek egyedül.
Tehát, hogy mit kaptam az Amerikában eltöltött évtől?
Első sorban BÁTORSÁGOT...
Még azt is észrevettem, hogy az érzelmeim szélsőségesebbek lettek. Ha valakit szeretek, azt valóban szeretem. Ha valakit kevésbé, azt képes vagyok teljesen figyelmen kívül hagyni. Hurráá!!!! Végre nem zavarnak a hülyék!!! Köszi New York!!!!

Mondjuk empátiában lenne még hová fejlődnöm... - de ezt majd valahol máshol, valamikor máskor fogom megtanulni.
Mostanság egyre jobban érdekel a pszichológia. Hangoskönyveket hallgatok, és már föltettem a polcomra 3 új könyvet, hogy majd vizsgaidőszak után elolvassam őket. Segít majd megérteni a "más" embereket.
Az ex-pasim mondta, hogy "x vagy y nem hülye, hanem csak más".
"Everybody is different".


Mielőtt kimentem Amerikába, sosem gondoltam volna, hogy egyszer egy reklám stúdióban fogok lakni egy éven át. Sosem gondoltam volna, hogy két idegen gyereket így meg lehet szeretni. Sose gondoltam volna, hogy egyszer majd teljesen egyedül nekivágok Kaliforniának, vagy hogy egyszer lesz majd egy fekete pasim :) .
Az is meglepetés volt, hogy egy Upper East Side-on lévő magyar templomban ünnepeltem a Karácsonyt, 100 másik magyar társaságában.
Eljutottam Mexikóba is; megszeretem a juharszirupot, és tanultam a Columbián.
Sosem gondoltam volna, hogy a Grand Canyonban, egy kis, kiálló sziklapárkányról képes leszek a levegőbe ugrani azon gondolattól vezérelve, hogy " Egyszer élünk!!!".
Azt sem sejtettem korábban, hogy majd egyszer ott fogok állni a Rém rendes családban lévő szökőkút előtt, vagy hogy látom a Jurassic Park forgatási helyszínét.
Arra sem fogadtam volna korábban, hogy majd egyszer San Diegoban diós bejglivel kínálnak a helyi magyarok, vagy hogy sikerül lefényképeznem egy repülő kolibrit.

Amit elterveztem, az sikerült. Mintha egy előre megírt forgatókönyv szerint éltem volna.
A sok kis meglepetés pedig csak hab volt a tortán.

Ti voltatok a legnagyobb meglepetés :). Az érdeklődés, a kérdések, a vélemények, hozzászólások tovább színesítették az amúgy is színes napokat :).
Azokról a napokról nem is beszélve, amikor a dolgok nem az elképzelésem szerint alakultak.

Nagyon-nagyon köszönöm nektek, hogy velem tartottatok a kaland során, és nagyon-nagyon hálás vagyok azért, hogy megoszthattam veletek az élményeimet.
Köszönöm figyelmeteket!
Zárom soraimat.

Öleléssel,
Évi


Life in the USA (13 months in 15 minutes). from Eva Tokai on Vimeo.

40 megjegyzés:

  1. Dóri(Szegedről)2010. november 28. 1:14

    Szia Evitám! Nagyon, nagyon szuper lett a videó! Megérte olyan sokáig fönn maradnod :) Örülök, hogy megismertelek, és hogy itthon is tartjuk a kapcsolatot! Fantasztikus ember vagy, nélküled nekünk sem lett volna olyan az ott eltöltött idő, mint amilyen volt. Köszönöm, hogy a barátom vagy, és kívánom, hogy minden álmod valóra váljon, és nagyon boldog legyél. Ja, és anya is gratulál a videóhóz :)

    Ölel,
    Dóri

    VálaszTörlés
  2. Évi, tök jó lett a video! Ugyanazokat akartam írni mint Dóri, úgyhogy ezt most megspórlom :) Most már én is rászánom magam, hogy felrakjam az utolsó bejegyzést, eddig lusta voltam.
    Jó volt olvasni a blogod és nagyon várom a következőt!!! :)
    Puszedli

    VálaszTörlés
  3. Nagyon-nagyon klassz lett a bejegyzés is és a videó is!! Libabőrben erős lettem a végefelé.. :)

    Puszi,
    Fanni

    VálaszTörlés
  4. Szia Évi!
    Léci-léciiii folytasd a blogod a mindennapi életedről.Olyan jól írsz,hogy nem tudom mit fogok ezután olvasni :( :D
    Írhatnál a pszichológiai dolgokról,amik foglalkoztatnak :) Jó lenne!Gondold át. :D

    Judit

    VálaszTörlés
  5. Élmény volt veled bejárni amerikát!
    Nem ismétlem magam, csak egyet értek az előttem szólóval! (vagyishogy íróval)
    GratulAp!

    VálaszTörlés
  6. Szia Évi,

    szerintem az összes olvasó nevében mondhatom, hogy örülünk, hogy részesei lehettünk az élményeiteknek. Érdekesen és viccesen írsz, kicsit mintha mi is ott lehettünk volna, és jobban megismertük Amerikát is. Kár, hogy ennek vége!
    A videó igényes és szuper! :)

    VálaszTörlés
  7. Köszi mindent, Évi! Hiányozni fog New York és az írásaid. A videó nagyon jó lett. Mi alatta a legelső zene?

    Továbbra is minden jót Neked!

    VálaszTörlés
  8. Évi,

    ez nagyon jól sikerült, a vége fele folyamatosan az járt a fejemben, hogy neeee, még ne legyen vége!! Köszi ezt a fantasztikus utazást!!!!

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!
    Nagyon örülök, hogy tetszett a video :). Rengeteg munkám volt benne.
    Már vagy 10-szer megnéztem, és mindig libabőrös leszek néhány képtől. Feltörő emlékek... :).

    Ha eldől, azaz megtörténik az első repülőjegy foglalás az ázsiai körútra, újra elkezdek blogot írni. A linket majd berakom ide "új blog" bejegyzés-cím alatt :). De erre még biztosan várni kell, és sajnos az is lehet, hogy nem jön össze..., de azért én nagyon szeretném.
    Egy hatalmas út, mielőtt elkezdenék dolgozni...wow, cool lenne.

    Az első szám címe:
    Evacuate the dancefloor /Cascada/.
    Nagyon szeretem ezt a nótát, szuper jó a dallama.

    VálaszTörlés
  10. Szia Évi! Hiányozni fogsz. Tetszettek az írásaid, tanultam belőlük és közben jól is szórakoztam. Időről, időre visszanézek majd ide, hogy elindult-e már az új blog? Addig meg Dórival vígasztalódom. Sok sikert kívánok az utolsó egyetemi évedhez és remélem olyan jó fogorvos leszel, hogy évente mehess NYC-be.

    VálaszTörlés
  11. <3

    engem meg a te blogod inspirál, hogy jövő nyáron már New Yorkba menjek au pairkedni :)

    a legjobbakat ;)

    VálaszTörlés
  12. ja és igen azt az előbbi megahosszú és kimerítő hszmből kihagytam, hogy hiányozni fog a blogod, viszont a jó benne, hogy visszaolvashatom bármikor és nosztaqlgiázhatok hogy a felét még skóciából olvasgattam péntek esténként ;)

    VálaszTörlés
  13. Szia Evita!

    Most csak olvastam. Azt hittem, "csak" video lesz, mintha azt írtad volna. De így nagyobb az öröm :). Jó, hogy még írtál is. Nem rég olvastam el Csilli utolsó bejegyzését az au-pair blogban (azért írom így, mert remélem, hogy neki is lesz még másik :P) és most a Tiéd. Nagyon sajnálom :(. Tudom, hogy ez "csak" ennyi volt, 1 év az életedből, amit megosztottál velünk, egy rész, ami most ért véget... Még nekem is rossz, hogy vége, nemhogy Neked... Mert persze azért rossz is, de biztos nagyon sok kaland vár még Rád, új élmények, emberek és lassan az egyetemet is elvégzed. Tuti, menő fogorvos leszel és lesz lehetőséged az utazásokra ;). Szerintem még nem mertem megkérdezni, de ez a fogsor jár egy fogorvoshoz? :) Nagyon szép :). Bár én sem panaszkodhatok, de akkor is nagyon szép a Tiéd. :)
    Kicsit én is könnyeztem apuka levelén. De milyen igaza van... :)
    Bár személyesen nem ismerlek, de az olvasottak alapján nem változtál. Mármint negatív irányba nem. Én mindig is vidámnak, lazának, pozitívnak láttalak. Lehet, most már még inkább az vagy. :)
    Köszönök mindent! Neked is köszönöm, hogy segítettél, hogy mindig lássam az élet napos oldalát! Köszönöm még, hogy Rajtad keresztül a nővéredet is megismerhettem, mert Tőle is nagyon sokat lehet tanulni, hogy hogy éljük az életünket!
    Minden jót Neked! Várom az utazásokról szóló blogot. :)

    Puszi

    VálaszTörlés
  14. Szia Évi!

    Hiányozni fog a mindennapokból New York és Te!
    Csak ismételni tudom az előttem szólókat!
    Ne törődj azzal ki mit mond! Nyilván az ember hosszabb ideig él valahol és pláne ha annyira intenzíven teszi , ahogy Te, (Ti) tettétek, akkor felvesz néhány helyi szokást, stílust. Amitől még az ember belső értékei nem változnak meg. Csak furcsa lehet annak, aki csak ebben a "klassz" magyar valóságban szocializálódik. S lássuk be azért itthon sok ember kritizál irigységböl is . Úgyhogy csak csináld tovább az életed, a dolgaid úgy ahogy Te szeretnéd, s ahogy a szíved diktálja!
    Nagyon sok szépet és rengeteg visszatérést kívánok N.Y.C-be!

    Ja! és Boldog Karácsonyt ha már itt van a kertek alatt :-)
    üdv.,
    Chily

    VálaszTörlés
  15. Szia Évi!:)
    Szupi a videó!!! Nekem az jutott eszembe milyen volt amikor még csak tervezgetted, hogy mész NYba. Büszke vagyok Rád, hogy egyedül belevágtál és jó volt olvasni a blogodat, de azért örülök, hogy most újra itt vagy velünk!:)
    puszi
    Barbi

    VálaszTörlés
  16. Nem akarok túl indiszkrét lenni,de egyetlen egy ismerősöm sincs,akitől megkérdezhetném és tudna rá válaszolni,hogy az tényleg a néger pasik szenvedélyesebbek és az ágyban is sokkal jobbak?

    Annyira szerencsés vagy,hogy kipróbálhattad :)

    A másik amiért szintén szerencsés vagy,hogy bejártad egész amerikát és Mexikót.Állati vagány csajszi vagy és mindenki példát vehetne rólad.

    Azt azért írd majd meg,ha ledoktorálsz :)

    Puszi:Alíz

    VálaszTörlés
  17. Szia Évi!

    Nem is tudom hol kezdjem. Na most egy kicsit szánalmas lesz, de sírtam. Olyan rossz, hogy itt a vége. Hozzáfűzni annyi mindent tudnék, de egyszerűen nem találom a megfelelő szavakat. Talán annyit, míg a rövid agyamba van, hogy mint másoknál nálad sem kommenteltem halálra magam, viszont olvastalak. Ezt igazán sajnálom, de remélem, ha most így elmondom kárpótol.
    Nekem sokat jelentett a blog, mindent amit leírtál. A humorod az nagyon az ínyem re volt mindvégig. :) Nem ismertelek Amerika előtt, well, most is csak a blogon keresztül, de azt kell h mondjam, fantasztikus egyéniség vagy. Egy példakép, csak úgy mint a nővéred, Csilli és a többiek.
    Számtalanszor elgondolkodtatott mindaz amit írtál. És ez jó.
    Jól csináld Évi. Le a kalappal, s most fel az orvosköpennyel! :) Sok sikert és még több kitartást a tanuláshoz, már csak egy év.

    Ps.: Te vagy az első szimpatikus fogorvos(jelölt) egész életembe :)

    M

    VálaszTörlés
  18. Csajok!!!
    Ha azt mondanám, hogy sosem varázsoltok könnycseppet a szemembe(hol a meghatottságtól, hogy pedig a röhögéstől), hazudnék.
    A most elolvasott kommentektől is sikerült :).
    Nagyon jól esnek a kedves szavak, és nagyon jó érzés, hogy a tesómat is megemlítettétek páran(büszke vagyok:).

    Néhányan úgy írtok, mint ha a barátnőim lennétek, néhányan pedig úgy, mint az anyukáim. Mindkettőt imádom :).

    Alíz, majdnem a földre estem a röhögéstől.
    Hogy kérdésedre jól nevelt és elegáns választ adjak, csak annyit mondanék, hogy:
    Nem volt okom panaszra :).

    Barbi, bizony emlékszem még arra az időre, mikor előadásokon az au-pair jelentkezős papírokat töltöttem ki. És arra is, hogy megkértelek titeket, hogy írjatok nekem referenciát :).
    Utólag is köszi. Jól sikerültek :).

    Tudjátok, mi nagyon klassz? Hogy a blogjaink sokaknak kedvet adtak az au-pairkedéshez/utazáshoz.
    Ez ultraszuper!!

    Hajrá mindenkinek!! Aki csak tud(mert még nincs otthon pl. család), menjen neki a nagyvilágnak!
    Azzal, hogy kipróbáljátok magatokat, jobban megismeritek magatokat. Ennél nincs nagyobb ajándék...

    Ja, és örülök, hogy szimpatikus fogorvosjelöltnek tartotok :) .
    Szerencsére akit eddig kezeltem, maradt is, mert ragaszkodik. Juhéj!

    VálaszTörlés
  19. New York friendship, huh? Látom ez megfogott. Once spare some money & time for at least one of his books. Örültem, élveztem, megéltem minden sort és jó volt. Ismerve ismeretlenül is sok sikert az élethez! Köszönöm.

    VálaszTörlés
  20. Szia Évi!
    Nagyon szép levelet kaptál host szülődtől.Kedves tőle!Direkt lassan olvastam az utolsó bejegyzést,hogy tovább tartson. :)
    Nem akarom,hogy itt legyen a végeee.Olyan jó volt olvasni Téged,szívtam magamba minden energiát,ami Belőled áradt!Annyira vidám,és színes volt az egész!Örülök,hogy megismerhettelek,és annak is,hogy gyönyörű élményekkel gazdagodtál,amiket velünk megosztottál.Köszönöm a szép pillanatokat,amiket adtál,és a rengeteg olyan bejegyzést,amiből erőt meríthetett az ember.
    Szurkolok,hogy nyárra összejöjjön Ázsia,azt hiszem a vonzás hatalma működni fog,pláne úgy,hogy te nem ismersz lehetetlent!
    Kívánom,hogy minden álmod valósággá váljon a jövőben!,és kívánom azt is,hogy egyszer én is a "kis csapatotokkal"együtt utazhassam :)
    Szabina

    VálaszTörlés
  21. Fantasztikus a video. Vidám, vicces, szomorú... Különböző érzéseket keltett bennem :). Nem hiszem el, hogy vége :(. Nagyon fog hiányozni a blogod! De azt tudom, hogy semmi sem akadályozhat meg abban, hogy én is elmenjek valamikor az USA-ba. Óriási kedvet csináltatok nekem a blogjaitokkal az utazáshoz :).

    VálaszTörlés
  22. Ennek nagyon örülök, Évi :)

    VálaszTörlés
  23. Szia Évi,
    Nagyon jó lett a videó, és köszi az egész évi blogírást, nagyon jó volt olvasni!
    Ági

    VálaszTörlés
  24. ú-í-ú-áá... ezennel megnéztem másodszorra is, a floridai rész annyira vidám, hogy nekem most nagyon nagyon jól jött a a komor §-ok után...köszönöm!!!! :)

    VálaszTörlés
  25. Szia Évi!

    méltó utolsó videó!
    köszönöm, hogy betekintést engedtél az életedbe 13 hónapon keresztül !
    további sok sikert és szép éveket!
    puszi
    Fruzsi

    VálaszTörlés
  26. Szuper lett ez az utolsó/?/bejegyzés!Na és a Video!Most a hiányt csökkentendő előről kezdem a blog olvasását.A gyerekekről készült képeknél jutott eszembe,hogy Ők vajon,hogy viszonyulnak az évente változó lányokhoz?Mennyire viselte meg őket pl.a Te eljöveteled?Mindenben csatlakozom az előttem írókhoz.Drukkolok neked,hogy az eljövendő életedben ne legyen gond kiugrani New Yorkba egy karácsonyi csomaggal.Sokszor puszil:Judit

    VálaszTörlés
  27. Köszi, nagyon kedvesek vagytok :).

    A picik tudják, hogy, minden évben új au-pair jön. Fel vannak rá készítve, így nem rázza meg őket. Pl. tudom, hogy imádták az előttem lévőt, de én még sem hallottam egyszer sem, hogy hiányolják.

    VálaszTörlés
  28. Libabőrös vagyok, és potyognak a könnyeim:), a blogot még mindig nem olvastam végig, mert mindig erőt ad, ha olvasom, és azt érzem, hogy kitárul előttem a világ! ezért mindig tartalékolom...

    NE FOGLALKOZZ azzal, hogy ki mit mond, hogy milyen lettél, és miben változtál, mert most már Amerika benned él... én két hónapja vagyok Németországban, és teljesen más ember vagyok, és rengeteget változtam.. és igen.. ez életem legjobb, és egyben legdurvább élménye is. Senki nem fogja megérteni, hogy min mentél/tetek/gyünk keresztül, és miket érzünk, egyedül a világ másik végén.. de ami a legfontosabb:
    Gondolkodj el azon ami történt, tanulj belőle, mert az élet megy tovább és a játék marad ugyanaz:) ♥

    VálaszTörlés
  29. Szia!
    Azért írok Neked, mert szeretnék én is kimenni Amerikába babysitterkedni. Tudnál segíteni abban, hogy mit tegyek az ügy érdekében? Te hogy jutottál ki? Nehéz volt a felvételi? Vagy hogy néz ki ez a dolog? Tényleg nem tudok róla sok mindent :)
    Élvezted? A blogodból kiderült, hogy általánosságban igen, de kérlek a negatív oldalát is meséld el!
    Egyébként nagyon tetszik a blogod! Nem csak a kinézete, hanem jól is írsz :)
    Nagyon köszönöm előre is, nagyon hálás lennék, ha segítenél nekem. Eléggé ismeretlen nekem ez a világ, de nagyon vonz. Hogy bővebben megtudd, hogy ki is vagyok, és ne egy teljesen ismeretlen embernek írj, itt a facebook adatlapom, amiről ugyan sekélyesen, de a körülményekhez képest jobban meg tudsz ismerni :
    http://www.facebook.com/?ref=logo#!/profile.php?id=1830814046
    Itt az e-mail címem, kérlek arra írj, ha lenne egy kis időd erre :)
    kriszti.orban@gmail.com
    Köszönöm!!
    üdv,
    Orbán Kriszti

    VálaszTörlés
  30. Szia Kriszti!
    Írtam emailt, leírtam az első teendőidet.
    Várom a további kérdéseidet, szívesen segítek.
    Üdv,
    Évi

    VálaszTörlés
  31. Szia Hugi,
    Fantaszikus video. Mindenki hálás lehet, amiért ennyi energiát tettél a blogírásba, megosztva velünk Amerikát.
    Köszi szépen, hiányozni fognak a bejegyzéseid.

    Közben egy új fejezet nyílt az életben, nincs mit sajnálni, az Amerika élmény a tiéd, szívedbe zártad, ezt senki el nem veheti tőled :)

    Amúgy most taliztam veled, csak 24 órája, és már nem affektálsz annyira :P
    Puszil,
    Nővéred

    VálaszTörlés
  32. Hurrá! Már nem affektálok annyira :D

    VálaszTörlés
  33. Szia!

    Remélem, még olvasod a kommentet. Ezúton kívánok kellemes karácsonyi ünnepeket, boldog új évet és boldog névnapot! :)

    Évi2

    VálaszTörlés
  34. Évi! Neked is sok boldog névnapot!!! :D
    Csak az Évik tudják ma, hogy névnap is van :).
    A mi családunkban 3-an is vagyunk. Nagyi, Anya és Én...
    És nagyon kellemes Karácsonyt is kívánok :).
    Dóri meditál, húgom énekelget, én netezek, anyapa főz... így kezdjük a napot :).
    Puszi!

    VálaszTörlés
  35. Lááányok!
    Hihhhetetlenül hiányoznak a blogjaitok. Elkezdtem olvasni elölről mindet, de félek, mi lesz, ha újból végzek. Nem terveztek egy másik blogot indítani? Lécci-lécci :-)
    Puszi: Anikó

    VálaszTörlés
  36. Aranyos vagy Anikó :)

    Vannak új au-pairek/au-pair jelöltek, akik elkezdtek blogot írni.
    http://funnyfanni.blogspot.com/
    http://borjuca.wordpress.com/

    A magam részéről pedig.... jövő nyáron, diplomaosztó után megyek DC. Dórival Ázsiába egy egy hónapos körútra, na arról tutira írok blogot :), bár nem lesz hosszú.
    Esetleg hamarabb elkezdem írni(készülődés, szervezés..).
    Ha minden jól megy, holnap este foglaljuk a repjegyeket :)
    Jejejejeee!!!

    VálaszTörlés
  37. Hát mit ne mondjak...sikerült annyira átvennem az élményeidet, hogy megkönnyeztem a végét...
    Volt már részem külföldi életben és munkában, hasonlóan éltem meg az élményeidet és fájt a búcsúzás. Nekem az elválás nagyon nehezen megy. Mindenesetre vállalam ezeket a fájdalmas elválos érzéseket újból így jelentkeztem au pairnek az USA-ba. :)
    Egyenlőre fogalmam sincs a blog írásról, ebben klassz lenne egy kis segítség majdan ha lesz rám kis időd illetve bárkinek az előttem szót kapottak közül.
    Minden elismerésem és üdvözletem: Bea

    VálaszTörlés
  38. Szia Bea! Írj e-mailt, miben segíthetek. Vagy ha egyszer össze tudunk futni személyesen, akkor segítek neked kreálni egy blogot :).

    Én éppen most kreáltam magamnak egy újat, de még pár hónapig nem publikus...
    Puszi

    VálaszTörlés
  39. Szia Hugi,
    Szep kerek a tortenet, minden jo ha a vege jo. A soraim nem tul aktualisak, ami a bejegyzest illeti, de ami az eletet, annal inkabb.
    Honap van az allamvizsgad, tul leszel ezen. Erdemes lesz vegiggondolni, mennyit mindenen mentel mostanaban keresztul. Elbucsuztal Amerikatol ami egy hosszu ut volt, es most bucsuzol az egyetemi eveidtol, ami meg hosszabb volt. Tobb evnyi nemes kuzdelem...le a kalappal, minden tiszteletem.
    Egy ujabb utazas var rad, majd egy uj fejezet nyilik az eletedben, gyorsan elrohan az elet, minden perc ertekes.
    Az az igazan nagy muvesz, aki a jelenben el a multbol tanulva, de a jovot mindig szem elott tartva. Azt hiszem te kivaloan egyensulyozol a harom dimenzio kozott.
    Tovabbi "Jo utazast"!
    Dori

    VálaszTörlés